Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Ponad połowa sprzedawanych w Polsce piw opakowanych jest w puszki

Wśród piw 55 proc. opakowań sprzedawanych w handlu detalicznym stanowią puszki, ponad 35 proc. - butelki zwrotne, a 8 proc. - bezzwrotne - zbadała firma Ipsos na zlecenie Grupy Żywiec.

Ipsos zbadała grupę piwoszy, czyli osoby pijące piwo przynajmniej raz w miesiącu. Zalicza się do niej 70 proc., czyli ponad 19 milionów pełnoletnich Polaków. 68 proc. z nich pije piwo co najmniej raz w tygodniu. Badanie pokazuje także, że wśród piwoszy dominują kobiety (43 proc).

Jeśli chodzi o wybór piwa, to 66 proc. piwoszy samodzielnie dokonuje zakupu trunku, a w przypadku 11 proc. kupującym jest mąż bądź żona.

55 proc. polskich piwoszy jest zdania, że woli posiedzieć ze znajomymi przy piwie niż butelce wina, a 78 proc. twierdzi, że polskie piwa są znacznie smaczniejsze od zagranicznych.

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Grupy Żywiec przez Ipsos między 4 a 8 stycznia 2011 roku na ogólnopolskiej, 1000-osobowej reprezentatywnej próbie ludności Polski, powyżej piętnastego roku życia. Za piwoszy uznano osoby powyżej 18 roku życia, pijące piwo przynajmniej raz w miesiącu. W badanej próbie takich osób było 501.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ipsos RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    piwo w puszce RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    piwo w butelce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.10.62
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.