Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pożegnanie z Afryką rusza ze sklepem internetowym

  • Autor: Adam Domagała, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-07-2008, 17:36
Pożegnanie z Afryką rusza ze sklepem internetowym
Wnętrze kawiarni w Lublinie

Pożegnanie z Afryką, jedna z największych franczyzowych sieci sklepo-kawiarni uruchomiła nowy serwis internetowy, którego kluczową częścią jest sklep. Oprócz ekspansji w internecie firma planuje również otwarcie kolejnych kawiarni na Pomorzu.

- Docelowo chcemy mieć sklep w każdym większym mieście w Polsce, ale zanim to nastąpi musi minąć trochę czasu, dlatego zdecydowaliśmy się zaistnieć w internecie aby móc dotrzeć do szerszego grona klientów - mówi Krzysztof Drohomirecki, właściciel sieci sklepów.

Internauci w sklepie Pożegnania z Afryką znajdą ok. 250 rodzajów kawy z całego świata. Nie brakuje tam również egzotycznych propozycji. W ofercie znajduje się m.in. kawa: Blue Mountain z Jamajki, Capitan Cook Hawajów, Sidamo z Etiopii oraz słynna Kopi Luwak. - Powstaje ona z ziaren przetworzonych przez dziko żyjące zwierzę z rodziny łaszowatych nazywane łaskunem (na wyspach Indonezji zwane jest ono luwakiem, a słowem kopi określa się kawę). Miąższ owoców kawy zostaje strawiony, natomiast samo ziarno po lekkim nadtrawieniu i fermentacji przechodzi przez przewód pokarmowy i jest wydalane. Dzięki temu procesowi ziarna pozbawiane są goryczy, a kawa zyskuje nowy, niepowtarzalny smak i aromat. Ziarna zbierane są ręcznie przez pracowników plantacji, następnie płukane, czyszczone i suszone. Po upaleniu i zaparzeniu napój charakteryzuje się bogatym i aksamitnym smakiem z wyraźną nutą czekolady i karmelu, a także gęstym jak syrop naparem. Produkcja Kopi Luwak to ok. 300 - 400 kg. rocznie, dlatego jest to bardzo droga kawa - informuje Drohomirecki. W sklepie internetowym 50 g. tego rarytasu kosztuje 195 zł. Oprócz kawy w ofercie znajdują się: akcesoria do parzenia i picia kawy, „kawowa biżuteria", opakowania oraz upominki firmowe.

Pożegnanie z Afryką to obecnie 20 placówek, z czego 15 to lokale franczyzowe. - W najbliższym czasie chcemy uruchomić kolejne punkty w Trójmieście i Szczecinie, ale w tej chwili nie mogę powiedzieć na ten temat nic więcej - dodaje Drohomirecki.

Podobał się artykuł? Podziel się!
W Niemczech drożeje piwo POPRZEDNI ARTYKUŁ

W Niemczech drożeje piwo

Polacy piją coraz więcej kawy NASTĘPNY ARTYKUŁ

Polacy piją coraz więcej kawy

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kafosz 03-07-2008, 21:24:
Mmm... ten czekoladowy smak. Już pędzę do sklepu!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 081) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.