Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pracownicy Kompanii Piwowarskiej w akcji promującej kulturę piwną

  • Autor: pr
  • Data: 11-12-2012, 16:32

Na początku roku Kompania Piwowarska rozpoczęła program Ambasadorzy Piwa, którym objęła wszystkich pracowników firmy. Jednym z działań w ramach tej długofalowej akcji był konkurs „Cała prawda o piwie", który niedawno się zakończył. Cztery zwycięskie projekty zostaną wdrożone, zaś autorzy dwóch z nich pojadą na wycieczkę do Rzymu i browaru Peroni.

Od początku bieżącego roku trwa skierowany do wszystkich pracowników KP program Ambasadorzy Piwa. Zorganizowano już ponad 20 warsztatów, które objęły wszystkich pracowników firmy, czyli ok. 3200 osób. Uczestnicy szkoleń otrzymali „ściągawki" - praktyczne książeczki zawierające kompendium wiedzy przekazanej podczas zajęć, które dodatkowo można uzupełniać o nowe treści - oraz komplety szkła do ulubionego piwa.

Od lutego bieżącego roku funkcjonuje infolinia, za pośrednictwem której można zgłaszać obserwacje z rynku. W kwietniu uruchomiona została aplikacja pozwalająca sprawdzać wiedzę zespołu KP na temat piwa. Codziennie po włączeniu komputera pracownicy otrzymują pytanie ze znajomości historii, procesu produkcji i kultury piwa. Wszystkie te informacje zgromadzono na jednej platformie - specjalnej stronie w intranecie, pod postacią m.in. prezentacji, zdjęć i materiałów graficznych.

Najnowszą inicjatywą w ramach programu jest konkurs „Cała prawda o piwie". Od początku sierpnia pracownicy KP mogli zgłaszać projekty, które ich zdaniem przyczynią się do promowania kultury piwnej na zewnątrz i wewnątrz firmy. Projekty musiały spełniać dwa warunki: nawiązywać do produktów KP lub SABMiller i być aktualne, czyli odpowiadać na bieżące potrzeby i wyzwania.

Zgłaszając projekt, należało szczegółowo opisać jego cel, przebieg i sposób ewaluacji, ponadto określić czas realizacji i koszty. Takich zgłoszeń napłynęło do konkursu 61 - w tym dwa zaledwie 1,5 godziny po jego oficjalnym ogłoszeniu - przygotowanych w sumie przez 105 osób.

6-osobowe jury wyłoniło siedem finałowych projektów, których twórcy zostali zaproszeni do osobistej prezentacji przed zarządem. Do realizacji wybrano łącznie cztery inicjatywy, a autorzy dwóch najlepszych w nagrodę pojadą do Włoch, gdzie czeka ich zwiedzanie Rzymu i browaru Peroni należącego do SABMiller. Pozostali finaliści zostaną nagrodzeni krajowymi wycieczkami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Piwosz 12-12-2012, 10:27:
Strach się bać czym nas teraz zaskoczą!!!! Może to będzie piwo z różową pianką, albo piwo o smaku kisielu?
Ciekawe czy wśród zadawanych pytań było odnośnie tego ile KP zamknęła w Polsce browarów i ile przez to marek zniknęło z rynku?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH