Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Agros-Nova: DrWitt ma być marką produktów funkcjonalnych

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-07-2012, 13:59
Prezes Agros-Nova: DrWitt ma być marką produktów funkcjonalnych

Agros-Nova ruszyła z re-launchem marki DrWitt. Firma poszerza ofertę brandu o nowe produkty prozdrowotne, które stworzą z niej markę produktów funkcjonalnych.

- Marka DrWitt była przez ostatnie lata trochę zaniedbywana. Tymczasem badania pokazują mocny potencjał tego brandu i jego pozytywne postrzeganie. Dlatego zdecydowaliśmy się na relaunch. Wszystkie soki wzbogaciliśmy o nowe składniki zamieniliśmy na produkty funkcjonalne. Do tego wprowadzamy nowe napoje funkcjonalne DrWitt w puszkach 250 ml, rozszerzamy dostępność gum funkcjonalnych i na tym nie poprzestaniemy. Planujemy wejść na rynek z jeszcze innymi nowymi produktami tej marki, które stworzą z niej markę produktów funkcjonalnych - mówi serisowi portalspozyczy, Marek Sypek, prezes zarządu Agros Nova.

- Polski rynek jest jeszcze niedojrzały jeśli chodzi o żywność funkcjonalną, ale to bezsprzecznie jego przyszłość. Pokazują to wyniki sprzedaży produktów tego typu w USA, Japonii czy Europie Zachodniej. A my Polacy szybko przyjmujemy różnego rodzaju nowinki, także te żywnościowe i prozdrowotne - komentuje.

Oferta soków i napojów DrWitt w szklanych butelkach składa się z siedmiu wariantów smakowych w dużych (1 litr) i małych butelkach (300 ml). Każdy wariant wspiera inne funkcje naszego organizmu: witalność - dzięki kompleksowi witamin; odporność - dzięki witaminie C z aceroli; koncentrację - dzięki magnezowi i kofeinie z guarany; równowagę - dzięki magnezowi i witaminie B6; układ pokarmowy - dzięki błonnikowi.

Ponadto Agros-Nova wprowadza do sprzedaży także innowacyjną ofertę napojów funkcjonalnych w puszce 250 ml DrWitt ActivDrink, również bazująca na składnikach funkcjonalnych. Składniki zawarte w wygodnych puszkach wpływają na odporność (witamina C + wapń), witalność (kompleks witamin) oraz równowagę (dzięki magnezowi i witaminie B6).

Nowe soki i napoje DrWitt dostępne w najlepszych sklepach i sieciach handlowych w Polsce w cenach: puszki 250 ml: ok. 2,99 zł, butelki 300 ml: ok. 2,49 zł oraz butelka 1 litr: ok. 4,99 zł.

Przypomnijmy, w maju br. pod marką DrWitt na rynku zadebiutowały także gumy funkcjonalne o działaniu, m.in.: sensualnym, energetycznym i odprężającym.

Czytaj także: Nergal i Demon pomogą Agros Nova podbić rynek energetyków. Prezes Sypek: 4 miejsce w 18 miesięcy

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • blogkupca.pl 12-07-2012, 21:33:
Od momentu kiedy kupiliście tę markę, czyli od kilku dobrych lat nie wiecie co z nią zrobić. Gratuluję, przede wszystkim marketingowcom.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH