Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes FoodCare: Liczę na lojalność biznesową moich partnerów

  • Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-01-2011, 16:15
Prezes FoodCare: Liczę na lojalność biznesową moich partnerów
- Mimo zawirowań, chcemy i planujemy utrzymać tę markę na pozycji lidera - mówi Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

- Nie uważam, by produkt konkurencji nam zagrażał - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Włodarski, prezes FoodCare, jeszcze do niedawna partner Dariusza Michalczewskiego. Po zerwaniu umowy z firmą z Zabierzowa, bokser podpisał kontrakt z Grupą Maspex, która rozpoczęła produkcję napoju Tiger Energy Drink. W efekcie na rynku funkcjonują dwa tigery.

Sąd w grudniu odblokował sprzedaż, produkcję i reklamę napoju z oznaczeniem Tiger, ale te kilka tygodni na pewno zrobiło swoje. Czy, w razie wygrania procesu, będą się Państwo domagać odszkodowań?

Te trzy tygodnie przestoju spowodowały, że towar zniknął z półek sklepowych. Ale już go uzupełniliśmy. Więc straty w obrotach są minimalne, choć trudno je dokładnie oszacować. Być może wyniosą, maksymalnie, kilka milionów złotych. Co do odszkodowania - przyjdzie na to czas, przyjdzie czas rozliczeń. Walczymy teraz o to, byśmy byli na półkach. To jest główny cel moich współpracowników, moich menedżerów.
Szacuję, że na sądowe rozstrzygnięcie sporu poczekamy jeszcze 2-3 lata. Takie są realia procesów sądowniczych, od końcowych rozstrzygnięć oddalają nas zapewne zażalenia, odwołania. Chyba, że przyjmiemy optymistyczny wariant, który mam ciągle w głowie, bo uważam, że marka jest nasza i mamy nadzieję, że sąd szybko to uzna. Pan Dariusz Michalczewski dał tylko swój wizerunek w początkowej fazie rozwoju tej marki. Przy tworzeniu i rozwoju każdej marki korzysta się zazwyczaj z wielu twarzy. Jesteśmy więc twórcami marki. Poza tym przez lata płaciliśmy Panu Darkowi, mimo że w pewnym momencie, ze względu na liczne niemiłe sytuacje, w których brał udział, stał się antyreklamą, źle wpływał na postrzeganie marki. Dlatego nie chcieliśmy go już umieszczać na puszcze. Produkt poszedł swoją drogą. Mieliśmy umowę dżentelmeńską i ja się z niej wywiązywałem. Ale w pewnym momencie musiałem powiedzieć stop, bo spółka nie może tylko produkować, reklamować, rozwijać, a zarabiać jedynie promotor, który już de facto nim nie jest.

W czasie, gdy Tiger miał znikać z półek, Dariusz Michalczewski podpisał umowę licencyjną z Maspeksem. Na tej podstawie Państwa konkurent rozpoczął produkcję i sprzedaż nowego napoju, również Tigera. Czy odbiera on Wam udziały w rynku?

Jako właściciel patrzę na to z boku i obserwuję sytuację. Rozmawiam z partnerami biznesowymi, właścicielami dużych polskich sieci handlowych i prezesami dużych korporacji ulokowanych w Polsce. Są sceptycznie nastawieni do działań Maspeksu, po prostu obawiają się, że z takim partnerem biznesowym trudno im sobie wyobrazić dalszą współpracę. Skoro firmie oddalonej o 20 km Maspex robi takie numery, zachowuje się tak nieetycznie i niebiznesowo... Obawiają się o biznes z tym partnerem.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH