Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Prezes FoodCare: Liczę na lojalność biznesową moich partnerów

- Nie uważam, by produkt konkurencji nam zagrażał - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Włodarski, prezes FoodCare, jeszcze do niedawna partner Dariusza Michalczewskiego. Po zerwaniu umowy z firmą z Zabierzowa, bokser podpisał kontrakt z Grupą Maspex, która rozpoczęła produkcję napoju Tiger Energy Drink. W efekcie na rynku funkcjonują dwa tigery.

Prezes FoodCare: Liczę na lojalność biznesową moich partnerów
- Mimo zawirowań, chcemy i planujemy utrzymać tę markę na pozycji lidera - mówi Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
Data: 30-01-2011, 16:15

Sąd w grudniu odblokował sprzedaż, produkcję i reklamę napoju z oznaczeniem Tiger, ale te kilka tygodni na pewno zrobiło swoje. Czy, w razie wygrania procesu, będą się Państwo domagać odszkodowań?

Te trzy tygodnie przestoju spowodowały, że towar zniknął z półek sklepowych. Ale już go uzupełniliśmy. Więc straty w obrotach są minimalne, choć trudno je dokładnie oszacować. Być może wyniosą, maksymalnie, kilka milionów złotych. Co do odszkodowania - przyjdzie na to czas, przyjdzie czas rozliczeń. Walczymy teraz o to, byśmy byli na półkach. To jest główny cel moich współpracowników, moich menedżerów.
Szacuję, że na sądowe rozstrzygnięcie sporu poczekamy jeszcze 2-3 lata. Takie są realia procesów sądowniczych, od końcowych rozstrzygnięć oddalają nas zapewne zażalenia, odwołania. Chyba, że przyjmiemy optymistyczny wariant, który mam ciągle w głowie, bo uważam, że marka jest nasza i mamy nadzieję, że sąd szybko to uzna. Pan Dariusz Michalczewski dał tylko swój wizerunek w początkowej fazie rozwoju tej marki. Przy tworzeniu i rozwoju każdej marki korzysta się zazwyczaj z wielu twarzy. Jesteśmy więc twórcami marki. Poza tym przez lata płaciliśmy Panu Darkowi, mimo że w pewnym momencie, ze względu na liczne niemiłe sytuacje, w których brał udział, stał się antyreklamą, źle wpływał na postrzeganie marki. Dlatego nie chcieliśmy go już umieszczać na puszcze. Produkt poszedł swoją drogą. Mieliśmy umowę dżentelmeńską i ja się z niej wywiązywałem. Ale w pewnym momencie musiałem powiedzieć stop, bo spółka nie może tylko produkować, reklamować, rozwijać, a zarabiać jedynie promotor, który już de facto nim nie jest.

W czasie, gdy Tiger miał znikać z półek, Dariusz Michalczewski podpisał umowę licencyjną z Maspeksem. Na tej podstawie Państwa konkurent rozpoczął produkcję i sprzedaż nowego napoju, również Tigera. Czy odbiera on Wam udziały w rynku?

Jako właściciel patrzę na to z boku i obserwuję sytuację. Rozmawiam z partnerami biznesowymi, właścicielami dużych polskich sieci handlowych i prezesami dużych korporacji ulokowanych w Polsce. Są sceptycznie nastawieni do działań Maspeksu, po prostu obawiają się, że z takim partnerem biznesowym trudno im sobie wyobrazić dalszą współpracę. Skoro firmie oddalonej o 20 km Maspex robi takie numery, zachowuje się tak nieetycznie i niebiznesowo... Obawiają się o biznes z tym partnerem.

więcej informacji:

Wiesław Włodarski RSS ALERT    /    Dariusz Tiger Michalczewski RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT    /    napoje energetyzujące RSS ALERT

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.