Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Prezes FoodCare: Na przestoju w produkcji i sprzedaży Tigera straciliśmy kilka milionów złotych

Wiesław Włodarski, prezes FoodCare przyznaje w rozmowie z TVN CNBC, że na wstrzymaniu możliwości produkcji i sprzedaży napoju w ciągu 2-3 tygodni jego firma straciła kilka milionów złotych. Dodaje także, że jego prawnicy złożyli również pozwy przeciwko Maspeksowi, który "wyciągnął rękę po czyjąś własność".

Prezes FoodCare: Na przestoju w produkcji i sprzedaży Tigera straciliśmy kilka milionów złotych
Według FoodCare, oryginalny Tiger ma obecnie niemal 34-proc. udział w rynku energetyków

- Napój, który pojawił się na rynku jest kopią tego, co udało się nam stworzyć. Będziemy z tym walczyć - zapewnia Wiesław Włodarski odnosząc się do wejścia na rynek nowego energetyka produkcji Maspeksu. Prezes zapowiada, że pozwy zostały już złożone. Jego zdaniem podobieństwa do napoju Tiger Energy Drink są tak ogromne, że byłoby dziwne, gdyby sąd tego nie zauważył.

- Tiger jest nasz, zainwestowaliśmy w niego kilkaset milionów złotych oraz ciężką pracę. Jestem zszokowany, że ktoś wyciąg rękę po czyjąś własność. Dla mnie to nieetyczne, niebiznesowe, niezrozumiałe - mówi na antenie TVN CNBC Włodarski.

Prezes FoodCare podkreśla, że sam wizerunek Dariusza Michalczewskiego nie oznacza, że automatycznie staje się on właścicielem marki energetyka. - Budowanie marki to zdecydowanie bardziej skomplikowany proces niż udzielenie wizerunku - dodaje.

Zapowiada również, że będzie się domagał od Maspeksu odszkodowania za straty. Nie umie jednak określić kwot.

czytaj także:
Na rynku można kupić dwa Tigery, która firma wygra?
Maspex dogadał się z Tigerem, PepsiCo. coraz bliżej Maspeksu, czyli rewolucja na rynku napojowym?

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Tiger Michalczewski RSS ALERT    /    Wiesław Włodarski RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    konflikt wokół Tigera RSS ALERT

KOMENTARZE (51)

  • oko 2010-12-27 13:49:32
    no i dobrze , Maspex [fragment komentarza został usunięty zgodnie z regulaminem portalu: wypowiedzi na forum nie mogą obrażać i pomawiać osób trzecich - redakcja portalu].
  • superjed 2010-12-27 14:27:32
    panu włodarskiemu pali się grunt pod nogami. Dobrze mu tak. Niech maspex mu przyłoży
  • romek 2010-12-27 21:03:49
    Gdyby nie znak towarowy Darka to żaden inny napój nie odniósłby sukcesu. Darek jest sławny i jego osoba i sympatia kibiców przyczyniła się do sukcesu Tigera. Darek trzymaj się i walcz o swoje!
  • es pracownik 2010-12-27 21:06:34
    A jak Włodarski musiał w 2004 r. zapłacić Maspexowi rekordowe odszkodowanie za podróbę kakao DeccoMoreno? Próbował tak samo jak z Michalczewskim, zarejestrować ich znak podobny, podobne logo i pudełko - no i płacił 1 mln zł kary. [Fragment komentarza został usunięty zgodnie z regulaminem portalu: wypowiedzi na forum nie mogą obrażać i pomawiać osób trzecich - redakcja portalu].
  • moe 2010-12-27 21:25:54
    Komentarz został usunięty zgodnie z regulaminem portalu: wypowiedzi na forum nie mogą obrażać i pomawiać osób trzecich - redakcja portalu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.71.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.