REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Frosty: Naszej marce pomógł kryzys

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-02-2011, 12:17
Prezes Frosty: Naszej marce pomógł kryzys
Adam Basałaj, prezes Frosty

- Z naszej perspektywy 2010 rok był udany dla kategorii produktów rybnych. Pomógł nam kryzys, który pogłębił na rynku zjawisko polaryzacji - wybierania przez konsumentów albo znanych marek, albo marek z najniższej półki. Spora grupa klientów w takim okresie nie chce ryzykować i podejmuje decyzje zakupowe kierując się zaufaniem do marki. W rezultacie kupuje produkty, na których jakości może polegać - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Basałaj, prezes Frosty.

REKLAMA

Jakie są perspektywy dla  Frosty oraz całej branży rybnej na 2011 r. i na kolejne lata? W jaki sposób i w którym kierunku Frosta i branża będzie się zmieniać i rozwijać?

W roku 2011 będziemy mieli do czynienia z pogłębianiem się podziału rynku na firmy produkujące pod swoją marką i na te, które wytwarzać będą produkty pod marką sieci handlowych. To szansa na rozwój produktów o silnej marce, które inwestują w działania marketingowe i ciągły rozwój. I takie właśnie są plany Frosty na nadchodzący rok - planujemy wprowadzić na rynek nie tylko nowe produkty, ale i nowe, nie istniejące na rynku kategorie produktów.

Wciąż poszerzamy bieżący asortyment o innowacyjne propozycje, kompozycje smaków. Inwestujemy także w badania rynkowe, marketingowe, planujemy nowe promocje dla naszych klientów. Frosta nadal będzie inwestować w innowacyjne technologie produkcji, rozwiązania służące ochronie środowiska naturalnego.

Czy spożycie ryb w Polsce będzie rosło? W jaki sposób będzie się zmieniał i ewoluował rynek rybny w Polsce?

Spożycie ryb w Polsce systematycznie wzrasta, średnio wynosi już 12-13 kg rocznie, ale wciąż jest to niemal połowa średniej w większości europejskich krajów. „Gonimy" Europę i tak będzie przez najbliższe lata. Jednocześnie powoli wychodzimy z kryzysu, a to zapewne doprowadzi do wzrostu zainteresowania produktami żywnościowymi typu convenience.

Z ostatnich rozmów z przedstawicielami funduszy inwestycyjnych - wynika, że fundusze są zainteresowane inwestycjami w spółki rybne. Czy Państwa zdaniem branża rybne będzie się konsolidować, w jakim tempie. Czy Frosta weźmie udział w konsolidacji branży? Czy Frosta chce koncentrować spółki z branży?

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • konsument 11-02-2011, 21:19:
brawo FROSTA! najlepsze saZŁTE RYBKI w kartoniku!!!!!!!!!!
  • ono 10-02-2011, 12:47:
bravo Frosta !

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 819) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH