Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Prezes Frosty: Naszej marce pomógł kryzys

- Z naszej perspektywy 2010 rok był udany dla kategorii produktów rybnych. Pomógł nam kryzys, który pogłębił na rynku zjawisko polaryzacji - wybierania przez konsumentów albo znanych marek, albo marek z najniższej półki. Spora grupa klientów w takim okresie nie chce ryzykować i podejmuje decyzje zakupowe kierując się zaufaniem do marki. W rezultacie kupuje produkty, na których jakości może polegać - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Basałaj, prezes Frosty.

Prezes Frosty: Naszej marce pomógł kryzys
Adam Basałaj, prezes Frosty

Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
Data: 10-02-2011, 12:17

Jakie są perspektywy dla  Frosty oraz całej branży rybnej na 2011 r. i na kolejne lata? W jaki sposób i w którym kierunku Frosta i branża będzie się zmieniać i rozwijać?

W roku 2011 będziemy mieli do czynienia z pogłębianiem się podziału rynku na firmy produkujące pod swoją marką i na te, które wytwarzać będą produkty pod marką sieci handlowych. To szansa na rozwój produktów o silnej marce, które inwestują w działania marketingowe i ciągły rozwój. I takie właśnie są plany Frosty na nadchodzący rok - planujemy wprowadzić na rynek nie tylko nowe produkty, ale i nowe, nie istniejące na rynku kategorie produktów.

Wciąż poszerzamy bieżący asortyment o innowacyjne propozycje, kompozycje smaków. Inwestujemy także w badania rynkowe, marketingowe, planujemy nowe promocje dla naszych klientów. Frosta nadal będzie inwestować w innowacyjne technologie produkcji, rozwiązania służące ochronie środowiska naturalnego.

Czy spożycie ryb w Polsce będzie rosło? W jaki sposób będzie się zmieniał i ewoluował rynek rybny w Polsce?

Spożycie ryb w Polsce systematycznie wzrasta, średnio wynosi już 12-13 kg rocznie, ale wciąż jest to niemal połowa średniej w większości europejskich krajów. „Gonimy" Europę i tak będzie przez najbliższe lata. Jednocześnie powoli wychodzimy z kryzysu, a to zapewne doprowadzi do wzrostu zainteresowania produktami żywnościowymi typu convenience.

Z ostatnich rozmów z przedstawicielami funduszy inwestycyjnych - wynika, że fundusze są zainteresowane inwestycjami w spółki rybne. Czy Państwa zdaniem branża rybne będzie się konsolidować, w jakim tempie. Czy Frosta weźmie udział w konsolidacji branży? Czy Frosta chce koncentrować spółki z branży?

więcej informacji:

Adam Basałaj RSS ALERT    /    FRoSTA RSS ALERT    /    Penta Investment RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT    /    inwestycje RSS ALERT    /    wyniki finansowe RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • ono 2011-02-10 12:47:38
    bravo Frosta !
  • konsument 2011-02-11 21:19:21
    brawo FROSTA! najlepsze saZŁTE RYBKI w kartoniku!!!!!!!!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.233.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.