Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Prezes Frosty: Stawiamy na inwestycje we własną markę, nie na akwizycje

- Spożycie ryb w Polsce systematycznie wzrasta, średnio wynosi już 12-13 kg rocznie, ale wciąż jest to niemal połowa średniej w większości europejskich krajów. „Gonimy" Europę i tak będzie przez najbliższe lata - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Basałaj, prezes Frosty.

Prezes Frosty: Stawiamy na inwestycje we własną markę, nie na akwizycje
Adam Basałaj, prezes Frosty

- Z perspektywy Frosty rok 2010 był rokiem udanym dla kategorii produktów rybnych. Naszej marce pomógł kryzys, który pogłębił na rynku zjawisko polaryzacji - wybierania przez konsumentów albo znanych marek, albo marek z najniższej półki. Spora grupa klientów w takim okresie nie chce ryzykować i podejmuje decyzje zakupowe kierując się zaufaniem do marki - mówi Adam Basałaj.

Jego zdaniem powoli wychodzimy z kryzysu, co zapewne doprowadzi do wzrostu zainteresowania produktami żywnościowymi typu convenience.

- Produkcja mrożonek w Polsce jest rozdrobniona i konsolidacja na pewno będzie się odbywać. Silniejsze firmy będą kupować słabsze. Frosta rośnie w inny sposób - inwestujemy we własną markę - mówi Adam Basałaj.

Holding Frosta jest notowany na giełdzie w Hamburgu, a akcjonariusze pochodzą z całego świata, w tym również z Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Basałaj RSS ALERT    /    FRoSTA RSS ALERT    /    przetwórstwo ryb RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.