Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Prezes Heinekena: Osiągnęliśmy dobry wynik w trudnym otoczeniu makroekonomicznym

Heineken N.V. zanotował w 2010 r. wzrost zysku netto o 41 proc., do 1,436 mld euro, częściowo w związku ze zmianami w konsolidacji. Przychody ze sprzedaży wyniosły 16,133 mld euro, co oznacza wzrost o 9,7 proc.

Prezes Heinekena: Osiągnęliśmy dobry wynik w trudnym otoczeniu makroekonomicznym

- Osiągnęliśmy tak dobry wynik w poprawiającym się, aczkolwiek w dalszym ciągu trudnym otoczeniu makroekonomicznym na wielu spośród naszych kluczowych rynków. Równocześnie poczyniliśmy znaczące inwestycje w platformę przyszłego wzrostu. W roku 2011 i kolejnych latach będziemy się w dalszym ciągu nieustannie koncentrować na obniżeniu kosztów, globalnej synergii i generowaniu przepływów pieniężnych - komentuje Jean François van Boxmeer, Prezes Zarządu i CEO Heineken.

W 2011 roku Heineken spodziewa się wzrostu wolumenu sprzedaży w Ameryce Łacińskiej, Afryce i Azji, dzięki dobrym warunkom makroekonomicznym, działaniom marketingowym i programom inwestycyjnym.

W Europie Heineken skieruje uwagę przede wszystkim na wzrost udziału wielkości i wartości sprzedaży oraz zwiększy inwestycje w działania marketingowe i innowacyjne dla marki Heineken oraz pozostałych kluczowych marek, równocześnie wspierając wprowadzenie marek wysokomarżowych na rynki międzynarodowe.

Na nowych rynkach w Meksyku i Brazylii, do zwiększenia rentowności przyczyni się wyższa efektywność marketingu i synergia kosztów.

Heineken prognozuje wzrost kosztów surowców na poziomie kilku procent i zamierza zminimalizować jego wpływ poprzez wzrost cen.

Przeczytaj także:

Grupa Żywiec w 2011 roku spodziewa się stagnacji na rynku piwa

Grupa Żywiec: Eksport wzrósł o 20 proc.

Grupa Żywiec podtrzymuje zamiar wypłaty dywidendy z zysku za 2010 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jean François van Boxmeer RSS ALERT    /    Heineken RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    wyniki finansowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • piwosz 2011-02-20 20:31:32
    A może Grupa żywiec jako pierwsza ujawni składniki użyte do produkcji piwa.I jako pierwsza zastosuje taktykę dobrych manier .Może postarali by się o certyfikat jakości lub zgodności .A nie swoimi pustymi informacjami naciągał klientów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.45.27
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.