REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Hoop: Sprzedaż napojów pod markami własnymi będzie rosła dwucyfrowo

  • Autor: Weronika Kreczko, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-07-2011, 10:50
Prezes Hoop: Sprzedaż napojów pod markami własnymi będzie rosła dwucyfrowo
Martin Mateáš, prezes zarządu Hoop Polska

Marki własne w niektórych kategoriach rosną bardzo wyraźnie, w innych można zaobserwować stabilizację. W sokach w kartonach udział marek własnych to 40 proc. i dalej będzie wzrastać. Całkowita sprzedaż napojów pod markami własnymi będzie rosła w tempie dwucyfrowym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Martin Mateáš, prezes zarządu Hoop Polska.

REKLAMA

- W sieciach szybciej rośnie sprzedaż wody - to specyfika tej kategorii, która w całości notuje wyższe wzrosty. Konsumpcja przesuwa się w kierunku wody, widać to też w okolicznych krajach - dodaje.

Udział produkcji marek własnych w całej spółce Hoop Polska wynosi obecnie około 40 proc.

W Polsce Hoop Polska produkuje pod marki sieci głównie dla Biedronki. - Jeronimo Martins, właściciel tej sieci, ma własną strategię rozwoju, w mojej opinii, bardzo dobrą. Wspólnie z Biedronką staramy się, aby nasza współpraca dobrze się układała - komentuje Martin Mateáš.

Z Biedronką współpracuje Bewa, czyli firma m.in. dawnego założyciela Hoopa. Jednak prezes spółki nie widzi zagrożenia dla biznesu. - Uważam za normalne to, że Bewa chce wzmocnić swoją pozycję. To jest biznesowe podejście. Jeżeli ktoś rozkręca działalność, stara się zwiększać swoje udziały i umacniać pozycję. Tak działa każda spółka. Naszym celem jest to, by współpraca z naszymi partnerami była na takim poziomie, by obie strony były zadowolone - podsumowuje.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kamil 14-07-2011, 18:50:
panie prezes tylko private label kanibalizuje panu produkty brandowe na ktorych powinniscie zarabiac i normalne jest to ze to pan powinien rozwiajc firme w ktorej pan pracuje a nie trzymac kciuki za BEWE :) poza tym jak mozna cieszyc sie z rozwoju marek prywarnych szczegolnie u tak duzego klienta ktory w pewnym momencie sam zacznie produkowac i zyski zotawi u siebie co wtedy pan zroi ???
  • funtomas 12-07-2011, 11:56:
Sprzedaż napojów PL będzie wzrastać dwu cyfrowo a zysk netto będzie spadać dwu cyfrowo. Poza tym jak Pan prezes jest tak zadowolony ze współpracy z JMD, to ciekawe co powie jak mu za tą współpracę podziękują - gdzie wtedy upchnie te 40%?
I tak na koniec to czy portal ma płacone za robienie PR panu prezesowi, bo wszędzie go pełno. Powoli boje się lodówkę otworzyć.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH