REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Jutrzenki: Za 2-3 tygodnie w sklepach pojawi się napój energetyczny pod marką Hellena

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 13-06-2011, 14:43
Prezes Jutrzenki: Za 2-3 tygodnie w sklepach pojawi się napój energetyczny pod marką Hellena

Jutrzenka wchodzi w rynek napojów energetyzujących. - Napój NRG Power o smaku Oranżady pojawi się w sklepach za 2-3 tygodnie. Naszym pierwszym celem jest zdobycie 3 proc. tego rynku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes Jutrzenki Jan Kolański.

REKLAMA

- Rynek napojów energetycznych stale rośnie. Osiągnął już wartość ponad 700 mln zł. Jest to segment, z dużym jeszcze potencjałem. Dlatego wprowadzamy na rynek napój energetyzujący: NRG Power o smaku Oranżady - mówi Jan Kolański.

- Napój znajduje się już w kanałach dystrybucji od około 2 tygodni, na sklepowych półkach pojawi się za 2-3 tygodnie. Produkt w początkowym etapie będzie wprowadzany głównie do kanału tradycyjnego, a po osiągnięciu zakładanych celów będziemy myśleć o dalszym rozwoju dystrybucji - dodaje.

Pierwszy cel, który stawia sobie spółka to osiągnięcie 3 proc. udziału w rynku.

Zdaniem prezesa Jutrzenki, Hellena posiada duże doświadczenie w produkcji i sprzedaży oranżady oraz jest liderem rynkowym w tej kategorii, dlatego chce inwestować i rozszerzać swoje portfolio pod tym kątem.

Jan Kolański ocenia, że oranżada to napój mocno zakorzeniony w świadomości polskich konsumentów. Jak informuje, w rynku tradycyjnym osiągnęła 48,7 proc. udziałów. Z badań przeprowadzonych przez Pentor w 2009 roku wynika, że zna ją 9 na 10 Polaków.

- Dlatego postawiliśmy na rozwój oranżady w segmentach rynku, w których nie była do tej pory obecna, np. w kategorii napojów energetyzujących. Jednym z bardzo dynamicznie rozwijających się segmentów rynku są napoje izotoniczne. Dlatego nie wykluczamy w przyszłości wejścia z naszymi produktami także w ten segment - mówi Jan Kolański.

Prezes Jutrzenki informuje, że dla produktu została zastrzeżona nazwa: „NRG Power o smaku Oranżady".

Hellena wchodzi na rynek z pierwszą oranżadą w wersji light 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Lucas 13-06-2011, 18:42:
Kolejna chemia dla małolatów ? Żenada

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH