Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Kraft Foods Polska: Oreo ma już 1 proc. udziału w rynku ciastek w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB, ŁS
  • Data: 08-12-2011, 11:49
Prezes Kraft Foods Polska: Oreo ma już 1 proc. udziału w rynku ciastek w Polsce
Prezes Kraft Foods Polska Stefan Golonka uważa, że podstawą powodzenia Oreo jest efektywna kampania reklamowa. Fot. zelaznastudio.pl

- Rynek ciastek w Polsce jest bardzo konkurencyjny. Nasze ciastka Oreo zdobyły na nim już około 1 proc., co uważamy za sukces. Planujemy zwiększanie tego udziału - mówi prezes Kraft Foods Polska Stefan Golonka w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl. Jego zdaniem, rynek ciastek ma wciąż potencjał wzrostowy, a jednym z dynamiczniej rozwijających się segmentów są ciastka tzw. pożywne, zawierające cenne składniki odżywcze.

Jak informuje prezes, rynek ciastek od kilku lat utrzymuje stabilne wzrosty. W ubiegłym roku jego wartość wzrosła o ponad 6 proc. Wartość udziałów Kraft Foods w ciastkach markowych to blisko 19 proc., marki należące do spółki to m.in. Delicje, Milka, LU Petitki, LU Petitki Lubisie, Oreo, LU Go!

- Rynek ciastek ma wciąż potencjał wzrostowy. Jednym z dynamiczniej rozwijających się segmentów są ciastka tzw. pożywne, zawierające cenne składniki odżywcze. Jego rozwój związany jest z silnym i rosnącym w naszym kraju trendem „health & wellness" - mówi Stefan Golonka.

- Odpowiedzią Kraft Foods na ten trend jest LU Go! - wyjątkowy produkt, trudno go nawet nazwać ciastkiem. LU Go! zawierają w sobie węglowodany, które stopniowo uwalniają się w ciągu 4 godzin po spożyciu, dostarczając energii na dłużej - dodaje.

Jak ocenia nasz rozmówca, rynek ciastek jest bardzo konkurencyjny.

- Działa na nim ok. 130 producentów. To przekłada się na to, że występuje na nim mnogość marek, formatów i rodzajów ciastek. W tej chwili Oreo ma ponad 1 proc. udziałów w rynku ciastek. Należy jednak podkreślić, że to nowy produkt. Zdobycie jednego procenta w ciągu niecałego roku to sukces i jest to zgodne z naszym planem. Oczywiście, na jednym procencie się nie skończy. Planujemy kontynuację wsparcia i zwiększania udziałów - mówi Stefan Golonka.

Prezes Kraft Foods Polska podkreśla, że spółka stara się rosnąć dzięki innowacyjności i nowym produktom, które wymagają komunikacji. - Ciastka Oreo, które zaczęliśmy sprzedawać na początku tego roku, są tego przykładem. Podstawą powodzenia tego produktu jest efektywna kampania reklamowa. Zajmujemy się markami, ich budową, a to trzeba robić przez lata - tłumaczy.

Przeczytaj także:

Prezes Kraft Foods: Konsumenci będą wybierali produkty kierując się ceną i innowacyjnością

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • aSDFD 12-12-2011, 12:01:
Rok temu KRAFT zapowiadał że OREO zdominuje rynek !!! Przez cały rok opowiadali jak to wyśmienicie się sprzedają ciastka ... a teraz się okazuje że maja 1%..... KRAFT to jedna wielka lipa:((((
  • SzaraSkarpeta 08-12-2011, 17:11:
Przecież to się nie sprzedaje . Kupiłem to do sklepu ale straszna lipa. A ten artykuł sponsorowany.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH