Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Magic Brands: W Polsce spożycie żelek dynamicznie rośnie

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-05-2012, 12:11
Prezes Magic Brands: W Polsce spożycie żelek dynamicznie rośnie

Widzę bardzo duży potencjał w kategorii żelek. Ich spożycie dynamicznie rośnie a sam produkt postrzegany jest przez rodziców jako zdrowszy niż inne słodycze. To przekłada się na obserwowany wzrost kategorii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Kibalczyc, prezes Magic Brands SA.

Firma Magic Brands wchodzi właśnie na rynek z żelkami na licencji Disneya, pod brandami Auta (Cars) oraz Księżniczki (Princess). - Nasze produkty chcemy wprowadzić zarówno do kanału nowoczesnego, jak i tradycyjnego - zapowiada Kibalczyc. - Sprzedaż żelek będzie wpierana poprzez akcje marketingowe zarówno w sklepach jak i poza nimi - dodaje.

Żelki Disneya będą dostępne na terenie całego kraju. - Liczmy na to, iż marka Disney spowoduje duże zainteresowanie najmłodszych klientów a co za tym idzie satysfakcjonujące wyniki sprzedaży - mówi prezes Magic Brands.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH