REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Nestle: Rynek kawy rozpuszczalnej w Polsce wzrósł w ub.r. o 11 mln zł

  • Autor: WK, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-04-2011, 16:15
Prezes Nestle: Rynek kawy rozpuszczalnej w Polsce wzrósł w ub.r. o 11 mln zł
fot. nespresso

W 2010 r. Nestlé Polska zanotowało 10-proc. wzrost sprzedaży w kategorii kawy - mówi w wywiadzie udzielonym serwisowi portalspozywczy.pl Stuart Irvine, prezes Nestlé Polska. Niektóre marki rosły jednak o wiele szybciej. Sprzedaż NESCAFÉ Dolce Gusto wzrosła o ponad 40 proc. zaś udziały NESCAFÉ Classic wraz z NESCAFÉ Sensazione Creme w rynku mainstream zwiększyły się do ponad 60 proc.

REKLAMA

Jaki wzrost zanotowało Nestlé w kategorii kawy?

Całościowo był on na poziomie 10 proc. Polski konsument zmienia preferencje. Częściej odchodzi od kawy mielonej, wybierając kawę rozpuszczalną. Kategoria kawy rozpuszczalnej wzrosła o 11 mln zł w 2010 roku.

Jakie plany mają Państwo wobec tej kategorii?

Bardzo chcielibyśmy utrzymać sukces, jaki osiągnęliśmy w ub.r., kontynuować wzrost udziałów w rynku. W zeszłym roku wprowadziliśmy na rynek kawę NESCAFÉ Sensazione Creme, której udział w rynku kawy mainstream razem z NESCAFÉ Classic wyniósł ponad 60 proc. Planujemy wspierać dalszy rozwój NESCAFÉ Sensazione Creme poprzez kampanie telewizyjne.

Podobnie chcemy kontynuować wsparcie marki NESCAFÉ Dolce Gusto, której sprzedaż w ub.r. wzrosła o ponad 40 proc. W tym roku widzimy jeszcze większy potencjał rozwoju tego brandu. Przyszłość widzimy również w sprzedaży internetowej, która rozwija się dużo szybciej niż sprzedaż w tradycyjnych kanałach sprzedaży. W listopadzie i grudniu ub.r. wprowadziliśmy ekspres NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo, nowe małe urządzenia serwujące kawę. Poszerzyliśmy ofertę smakową naszych kaw, co pozwoliło nam na dynamiczny wzrost, a w tym roku spodziewamy się jeszcze większego przyspieszenia. Duży potencjał widzimy także w rozwoju marki Nespresso.

czytaj także:
W tym roku Nestlé zainwestuje w Polsce 80 mln zł
Nestlé w Polsce zwiększyło sprzedaż o 5 proc.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 925) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH