Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Prezes Polbisco: Każdy nowy gracz rynku słodyczy musi zapewnić wysoką jakość

Rynek słodyczy w Polsce ma jeszcze bardzo duży potencjał wzrostu, ponieważ poziom konsumpcji wyrobów czekoladowo-cukierniczych jest u nas dużo niższy niż w wielu krajach Europy Zachodniej. Jednak, ze względu na wysoką konkurencyjność, wejście nowych graczy ten rynek jest utrudnione. Warunkiem powodzenia nowej firmy jest zapewnienie bardzo wysokiej jakości - ocenia Marek Przeździak, prezes Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych Polbisco.

Prezes Polbisco: Każdy nowy gracz rynku słodyczy musi zapewnić wysoką jakość
Marek Przeździak, prezes Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych Polbisco

- Gdybyśmy chcieli dogonić Europę Zachodnią, licząc w wartości sprzedaży, to moglibyśmy spokojnie podwoić wartość tego rynku. Jak długo jest miejsce na wzrost rynku, tak długo jest też miejsce dla nowych graczy - mówi Marek Przeździak.

- Trzeba jednak pamiętać o tym, że jest ogromna konkurencja, a jakość wyrobów znakomita i wejście na nasz rynek jest trudne. Ktokolwiek nowy będzie chciał wejść na nasz rynek, musi zagwarantować bardzo wysoką jakość, bo inaczej nie będzie w stanie konkurować - dodaje.

Jego zdaniem, pomimo trudnej sytuacji finansowej wielu firm w Polsce, nie widać nasilenia się zjawiska konsolidacji w segmencie słodyczy. Konsolidacja branży jest naturalnym zjawiskiem, które postępuje na wszystkich rynkach. - W branży słodyczowej nie jest to obecnie zjawisko większe niż normalnie, choć pojawiają się informacje o trwających rozmowach, czego przykładem jest Solidarność - mówi prezes Polbisco.

Przeczytaj także:

Polbisco: Rynek słodyczy jest wart ponad 8 mld zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.125.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.