REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Zbyszka: Spodziewamy się nawet kilkunastoprocentowych wzrostów sprzedaży

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-03-2012, 13:45
Prezes Zbyszka: Spodziewamy się nawet kilkunastoprocentowych wzrostów sprzedaży
Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz; Fot. ŻelaznaStudio

- W zależności od kategorii, w 2012 r. wzrosty w poszczególnych segmentach, w których działamy mogą wynieść 9-15 proc. To wynika z ocen po pierwszym miesiącu tego roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.

REKLAMA

Jak potwierdza prezes, mimo kryzysu i zmniejszenia koszyka zakupowego konsumenta, widzi stałe wzrosty. - Największego oczekujemy po marce Polo Cola. W tym segmencie zajmujemy czwarte miejsce w krajowym rynku i ten wzrost na pewno będzie znaczący. Wierzę także w zwiększenie udziałów w wodach smakowych i napojach owocowych - tłumaczy.

Zdaniem naszego rozmówcy trudno jest dokładnie określić, które segmenty mają największe perspektywy rozwoju. - Wszystkie filary naszej działalności dają jeszcze duże możliwości wzrostu. I tak: w napojach owocowych jesteśmy bardzo mocni, marka Polo Cola została mocno odświeżona (nowy wizerunek, jakość, i niższa cena) i też widzimy w tym segmencie duży potencjał. Bardzo perspektywiczna jest także woda mineralna ponieważ ten rynek najmocniej rozwija się w napojowej branży. My w tej kategorii istniejemy od niedawna, ale jednocześnie jesteśmy przygotowani do rynkowego szturmu. Proszę pamiętać, że w segmencie wód smakowych jesteśmy bardzo silni - nasza marka Veroni Mineral była pierwszą na polskim rynku, która zdecydowała się na wprowadzenie wody smakowej. Dopiero za nami poszły największe koncerny - komentuje Zbigniew Bojanowicz.

Zbyszko stale pracuje nad nowymi innowacyjnymi produktami. - Szykujemy projekt na miesiące letnie - jest to napój o smaku moijto, który będzie alternatywą zarówno dla napojów gazowanych, jak i coli - mówi prezes firm.

Zapowiada też, że zarówno nowe, jak i dotychczasowe produkty z portfolio, będą wsparte marketingowo. - Zakładamy, że sytuacja w tym roku będzie trudniejsza niż głoszą prognozy, więc wydatki na marketing sięgną poziomu z zeszłego roku, ale pod pewną kontrolą. Mogą więc wzrosnąć - podsumowuje Zbigniew Bojanowicz.

Czytaj i oglądaj video komentarze:

Kolejne napoje Zbyszko ze stewią trafią na rynek z końcem kwietnia (zobacz komentarz video)

Zbyszko wprowadza na polski rynek pierwszy napój słodzony stewią (zobacz komentarz video)

Zbyszko Company może zadebiutować na giełdzie (zobacz komentarz video)

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Dystrybutor 11-03-2012, 21:00:
Największy wzrost powinni mieć na rynku nowoczesnym, tam przynajmniej można kupić produkty taniej niż dystrybutor kupuje po wszystkich rabatach, sam widziałem jak jechały palety Polo Coli z sieci do dystrybutora.
  • ekspert napojowy 06-03-2012, 10:26:
Bez słonecznego lata plany zostaną tylko planami.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 371) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH