Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Zbyszka: Spodziewamy się nawet kilkunastoprocentowych wzrostów sprzedaży

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-03-2012, 13:45
Prezes Zbyszka: Spodziewamy się nawet kilkunastoprocentowych wzrostów sprzedaży
Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz; Fot. ŻelaznaStudio

- W zależności od kategorii, w 2012 r. wzrosty w poszczególnych segmentach, w których działamy mogą wynieść 9-15 proc. To wynika z ocen po pierwszym miesiącu tego roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.

Jak potwierdza prezes, mimo kryzysu i zmniejszenia koszyka zakupowego konsumenta, widzi stałe wzrosty. - Największego oczekujemy po marce Polo Cola. W tym segmencie zajmujemy czwarte miejsce w krajowym rynku i ten wzrost na pewno będzie znaczący. Wierzę także w zwiększenie udziałów w wodach smakowych i napojach owocowych - tłumaczy.

Zdaniem naszego rozmówcy trudno jest dokładnie określić, które segmenty mają największe perspektywy rozwoju. - Wszystkie filary naszej działalności dają jeszcze duże możliwości wzrostu. I tak: w napojach owocowych jesteśmy bardzo mocni, marka Polo Cola została mocno odświeżona (nowy wizerunek, jakość, i niższa cena) i też widzimy w tym segmencie duży potencjał. Bardzo perspektywiczna jest także woda mineralna ponieważ ten rynek najmocniej rozwija się w napojowej branży. My w tej kategorii istniejemy od niedawna, ale jednocześnie jesteśmy przygotowani do rynkowego szturmu. Proszę pamiętać, że w segmencie wód smakowych jesteśmy bardzo silni - nasza marka Veroni Mineral była pierwszą na polskim rynku, która zdecydowała się na wprowadzenie wody smakowej. Dopiero za nami poszły największe koncerny - komentuje Zbigniew Bojanowicz.

Zbyszko stale pracuje nad nowymi innowacyjnymi produktami. - Szykujemy projekt na miesiące letnie - jest to napój o smaku moijto, który będzie alternatywą zarówno dla napojów gazowanych, jak i coli - mówi prezes firm.

Zapowiada też, że zarówno nowe, jak i dotychczasowe produkty z portfolio, będą wsparte marketingowo. - Zakładamy, że sytuacja w tym roku będzie trudniejsza niż głoszą prognozy, więc wydatki na marketing sięgną poziomu z zeszłego roku, ale pod pewną kontrolą. Mogą więc wzrosnąć - podsumowuje Zbigniew Bojanowicz.

Czytaj i oglądaj video komentarze:

Kolejne napoje Zbyszko ze stewią trafią na rynek z końcem kwietnia (zobacz komentarz video)

Zbyszko wprowadza na polski rynek pierwszy napój słodzony stewią (zobacz komentarz video)

Zbyszko Company może zadebiutować na giełdzie (zobacz komentarz video)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Dystrybutor 11-03-2012, 21:00:
Największy wzrost powinni mieć na rynku nowoczesnym, tam przynajmniej można kupić produkty taniej niż dystrybutor kupuje po wszystkich rabatach, sam widziałem jak jechały palety Polo Coli z sieci do dystrybutora.
  • ekspert napojowy 06-03-2012, 10:26:
Bez słonecznego lata plany zostaną tylko planami.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH