Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producenci zapowiadają walkę o lodowy rynek

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 15-06-2011, 08:34
Producenci zapowiadają walkę o lodowy rynek
Polski rynek lodów wycenia się na 1,13 mld zł

Polacy spożywają rocznie około 4,2 l lodów, głównie familijnych (52,3 proc. rynku) i impulsowych (z 41 proc. udziałem). Rozwija się również sprzedaż lodów w sieciowych kawiarniach - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Firma Mini Melts uruchomi 200 stanowisk sprzedaży pod parasolką i w kawiarniach. Jednak rywalizacja w tym kanale sprzedaży jest ogromna. Grycan w tym roku będzie miał ponad 100 własnych lodziarni a Carte d'Or, jedna z marek Unilevera, zamierza do 2015 roku w całej Polsce mieć ponad 80 lokali.

Z kolei Unilever, producent m.in. lodów Algida - nie wprowadza nowości za wszelką cenę. Przedstawiciele tej spółki twierdzą, że Polacy przy zakupie lodów biorą pod uwagę głównie smak (70 proc. konsumentów), ale duże znaczenie przywiązują także do tego, kto jest ich producentem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH