REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Magic Brands wchodzi na giełdę. Firma chce rozwijać asortyment napojów i żelków

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-12-2012, 11:53
Producent napojów oraz żelków zadebiutuje na giełdzie
Spożycie żelek będzie rosnąć w tempie 6-8 proc. rocznie

Magic Brands SA, producent i dystrybutor napojów oraz żelków dla dzieci, rozpoczął współpracę z siecią supermarketów Dino. Spółka będzie dostarczać do 250 sklepów produkty serii Hello Kitty. Równolegle Magic Brands prowadzi ofertę prywatną akcji, chce ją zamknąć kwotą 1 mln złotych. W I kwartale 2013 planowany jest debiut spółki na NewConnect.

REKLAMA

Magic Brands SA, producent i dystrybutor napojów oraz żelków dla dzieci na licencjach marek Hello Kitty oraz Disney, prowadzi sprzedaż w Polsce, Austrii, Czechach, Emiratach Arabskich, Katarze, Szwajcarii, Szwecji, Słowacji i w Rosji. Krajowa sprzedaż (m.in. do WSS Społem, Netto, czy E.Leclerc) generuje 25 proc. przychodów spółki.

Zarząd Magic Brands liczy na to, że współpraca z Dino przyniesie istotny wzrost przychodów. W 2012 roku mają one osiągnąć poziom ponad 5 mln zł. Prócz poszerzania kanałów sprzedaży spółka rozbudowuje także portfolio produktowe i rozpoczęła sprzedaż produktów pod marką Hello Kitty w unikalnym opakowaniu: przezroczystej puszce PET.

- Mocno rozbudowujemy portfel produktowy. Liczymy, że w ciągu dwóch lat sprzedaż napoju Hello Kitty w puszce będzie stanowić 20 procent naszych obrotów. Jesteśmy w trakcie wprowadzania tego produktu do Austrii, Rosji i Szwecji. Planujemy też wejście w kategorię napojów dla nastolatek - mówi Paweł Kibalczyc, prezes zarządu Magic Brands SA.

W realizacji tych inwestycji mają pomóc środki pozyskane w trakcie trwającej właśnie oferty prywatnej. Spółka chce ją zamknąć kwotą 1 mln złotych. W I kwartale 2013 planowany jest debiut Magic Brands na NewConnect. Autoryzowanym Doradcą w procesie jest firma Grant Thornton.

Branża, w której działa podmiot rozwija się bardzo dynamicznie. Jak prognozuje firma badawcza Euromonitor, do roku 2016 wartość rynku napojów bezalkoholowych w Polsce wzrośnie do ponad 15,2 mld zł. Wolumen ten zwiększy się w tym okresie o prawie 14 proc., do 7,2 mld litrów. Rynek znajdujących się w ofercie spółki, wzbogacanych witaminami żelków też czeka progres. Polbisco podaje, że spożycie żelek będzie rosnąć w tempie 6-8 proc. rocznie. Ich udział w spożyciu słodyczy powinien się zwiększać właśnie z uwagi na zawartość soków owocowych i witamin.

Od momentu rozpoczęcia działalności w formie spółki akcyjnej w maju do końca września tego roku Magic Brands zanotowała 0,197 mln zł zysku netto przy 3,23 mln zł przychodów.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • szdx 11-12-2012, 11:06:
To jest jakas firma w teczce... kupić tanio sprzedać drugiemu i udawać, że się samemu ten towar wyprodukowało.... Strach takie coś dać dziecku, (wiadomo co tam jest w środku)?
  • znawca 06-12-2012, 20:33:
miałem styczność z tą firmą - zdecydowanie nie polecam w jakimkolwiek aspekcie

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH