Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producent Żołądkowej zyskuje kosztem CEDC i Sobieskiego

  • Autor: Parkiet
  • Data: 12-12-2008, 09:31

Polmos Lublin pod rządami amerykańskiego funduszu Oaktree w ciągu półtora roku znacznie poprawił swoją pozycję rynkową. Jeszcze na kilka miesięcy przed wycofaniem z giełdy w maju 2007 roku. Udziały spółki w polskim rynku wódki wyniosły ok. 10 proc. Obecnie zbliżają się do 20 proc. - czytamy w Parkiecie.

Wydaje się, że ten bardzo szybki wzrost Polmos Lublin zawdzięcza przede wszystkim wprowadzeniu na rynek białej wódki pod marką Żołądkowa Gorzka. Do tego czasu dostępna była tylko w wersji kolorowej, a jej udział w rynku wnosił 5,7 proc. Dawało to marcie Żołądkowa Gorzka czwarte miejsce wśród wszystkich wódek sprzedawanych w kraju i pozycję zdecydowanego lidera wśród wódek kolorowych (ponad 35 proc.).



Źródło: Parkiet Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH