REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Producent Żołądkowej zyskuje kosztem CEDC i Sobieskiego

  • Autor: Parkiet
  • Data: 12-12-2008, 09:31

Polmos Lublin pod rządami amerykańskiego funduszu Oaktree w ciągu półtora roku znacznie poprawił swoją pozycję rynkową. Jeszcze na kilka miesięcy przed wycofaniem z giełdy w maju 2007 roku. Udziały spółki w polskim rynku wódki wyniosły ok. 10 proc. Obecnie zbliżają się do 20 proc. - czytamy w Parkiecie.

REKLAMA

Wydaje się, że ten bardzo szybki wzrost Polmos Lublin zawdzięcza przede wszystkim wprowadzeniu na rynek białej wódki pod marką Żołądkowa Gorzka. Do tego czasu dostępna była tylko w wersji kolorowej, a jej udział w rynku wnosił 5,7 proc. Dawało to marcie Żołądkowa Gorzka czwarte miejsce wśród wszystkich wódek sprzedawanych w kraju i pozycję zdecydowanego lidera wśród wódek kolorowych (ponad 35 proc.).



Źródło: Parkiet

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH