REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Przeczytaj cały wywiad ze Stanisławem Magdij, dyrektorem operacyjnym sieci Bierhalle

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-03-2011, 12:28
Przeczytaj cały wywiad ze Stanisławem Magdij, dyrektorem operacyjnym sieci Bierhalle

Lokalizacji, które nas interesują jest sporo na rynku i planujemy się dalej rozwijać. Chcemy mieć przynajmniej w każdym dużym mieście mini browar, a wokół niego 1-2 restauracje satelickie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Stanisław Magdij, dyrektor operacyjny, spółki QLT Restaurant & Bar Sp. z o.o., operatora sieci Bierhalle.

REKLAMA

Jak są - Pana zdaniem - przyczyny mody na małe browary?
Polacy zaczynają szukać dobrych produktów, a z pewnością mini-browary w 100 proc., a małe browary w bardzo zbliżonej proporcji robią dobre ekologiczne piwa i to jest główną przyczyną popularności takich produktów. Koncerny używają wielu "przyspieszaczy - ulepszaczy" i ratują się reklamą. A przecież prawdziwe piwo powstaje z czterech składników: wody, słodu, drożdży i chmielu, a reszta to natura, którą to właśnie doceniają klienci.

Bierhalle wprowadziło ostatnio piwo "na wynos". Czy jest to jakaś forma wyjścia naprzeciw modzie na lokalne piwo?
Nasza strategia zakłada, że mini browary Bierhalle sprzedają wyłącznie swoje piwo - poza piwem bezalkoholowym - niemiecką marką Tucher, którą mamy w ofercie. Tymczasem klienci prosili o możliwość sprzedaży piwa na wynos, więc uruchomiliśmy ją, ale tylko w obrębie naszych restauracji i wciąż pozostajemy w zamkniętym świecie Bierhalle. Nie mamy w planach współpracy z sieciami handlowymi.

A mieli Państwo takie propozycje?
Tak, głównie od osób, które prowadzą sklepy "multipiwne", oferujące dużą gamę piw ale nie zdecydowaliśmy się na to. Ciężko jest wtedy utrzymać dobrą jakość. Na dzisiejszym etapie rozwoju firmy nie jesteśmy zainteresowani inwestycjami w logistykę i dystrybucję. Chcemy skoncentrować się na naszym głównym biznesie czyli restauracjach i mini-browarach z restauracjami.

Coraz częściej małe browary sprzedają piwo w beczkach dla gastronomii. Czy w przyszłości może to być zagrożenie dla lokali Bierhalle?
Nasze piwo i koncept lokali bronią się same. Ani lokalne, ani inne mini-browary nie są dla nas konkurencją. My mamy jasno określoną strategię - utrzymać pozycję lidera restauracji, które serwują własne piwo. Poza tym nasz produkt broni się sam i klienci potrafią to zauważyć. Zauważają to również sędziowie podczas konkursów piw. Piwa Bierhalle w ostatnich 5 lat otrzymały 50 nagród.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH