REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Przeczytaj pełny wywiad z Jean-Baptiste Mouton, dyrektorem Wyborowa SA

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 29-08-2011, 21:01
Przeczytaj pełny wywiad z Jean-Baptiste Mouton, dyrektorem Wyborowa SA
Jean-Baptiste Mouton, dyrektor marketingu i członek zarządu Wyborowa SA

Z Jean-Baptiste Mouton, dyrektorem marketingu i członkiem zarządu Wyborowa SA, rozmawiamy o planach rozwoju marki w Polsce i na świecie. - Nie będziemy agresywnie konkurować ceną, nie zależy nam tylko i wyłącznie na zwiększaniu udziałów rynkowych - mówi dyrektor Wyborowej.

REKLAMA

Jaki udział w polskim rynku wódek ma obecnie Wyborowa? Jak daleko jej do lidera tego rynku, Czystej de Luxe?

Wódka Wyborowa ma niezachwianą pozycję lidera segmentu premium z udziałami na poziomie 19,9 proc. w kanałach sprzedaży, w których jest dostępna (udział ilościowy w segmencie premium z pominięciem dyskontów za ostatnie 12 miesięcy wg danych AC Nielsen). Czysta De Luxe, jak i inne odnoszące sukcesy na naszym rynku wódki tanie jak Krupnik czy Żubrówka w wersjach czystych, należą do wódek tzw. segmentu mainstream i nie konkurujemy z nimi bezpośrednio.

Czy Wyborowa ma szanse stać się liderem polskiego rynku?

Wyborowa to marka, która nie będzie agresywnie konkurować ceną, nie zależy nam tylko i wyłącznie na zwiększaniu udziałów rynkowych. Wyborowa jest marką premium wysokiej jakości. Pracujemy intensywnie nad tym, aby coraz więcej Polaków sięgało po marki o autentycznej długoletniej tradycji, ugruntowanej przez dziesiątki lat pozycji rynkowej w kraju i docenione na świecie, a do tego grona bezsprzecznie należy zarówno Wyborowa, jak i Luksusowa.

Jakie przychody notuje sprzedaż pod marką Wyborowa w Polsce i na świecie? Czy jest plan zwiększania sprzedaży?

Nie przekazujemy tego typu danych.

Z najnowszej edycji rankingu "IWSR Top 50 International Spirits Brands List" wynika, że na światowym rynku marka Wyborowa jest jedną z dwóch liczących się polskich marek, jednak jej pozycja pogorszyła się - marka spadła z 38. na 46. miejsce. Jakie plany ma koncern Pernod-Ricard, w stosunku do marki Wyborowa na rynku polskim i światowym?

Wciąż inwestujemy w markę, podkreślając, że Wyborowa to ikona w segmencie polskich wódek premium oraz jedna z najważniejszych i najlepiej rozpoznawalnych polskich eksportowych marek na świecie w sektorze FMCG. Wyborowa jest obecna na 90 rynkach zagranicznych. Pernod Ricard uważa Wódkę Wyborowa za jeden z tych produktów, które przyczynią się do osiągnięcia przez niego pozycji globalnego gracza numer 1 na świecie. Luksusowa to z kolei dobre uzupełnienie dla Wyborowej w naszym polskim portfelu marek eksportowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH