Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przedstawiciel marki Blow: Wzrasta świadomość i oczekiwania konsumentów napojów energetyzujących

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-05-2011, 11:04
Przedstawiciel marki Blow: Wzrasta świadomość i oczekiwania konsumentów napojów energetyzujących
Zdaniem naszego rozmówcy, Polska jest w czołówce europejskiej pod względem spożycia energetyków na głowę

Polski rynek napojów energetyzujących jest w fazie dojrzałej, co powoduje spadek dynamiki wzrostu. Konsumenci stali się ekspertami wzrosła ich świadomość i oczekiwania co do produktu - trzeba ich zaskakiwać innowacyjnymi rozwiązaniami, nie tylko pod względem wyglądu ale także składu, smaku, zapachu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Żurowski, wiceprezes PB Group, producenta napoju Blow.

Jak tłumaczy nasz rozmówca, konsumenci napojów energetyzujących to osoby poszukujące nowości rynkowych, chcący wyrażać siebie poprzez produkt. - To grupa wciąż rozszerzająca się - łatwo do nich dotrzeć i chociaż nie są lojalni, możliwość obniżania ceny pozwala na budowanie atrakcyjnych promocji, dzięki którym jesteśmy w stanie skutecznie walczyć o konsumenta - dodaje.

Krzysztof Żurowski podaje, że rynek energetyków posiada ogromny potencjał, a jego wielkość jest szacowana na ok. 660 mln zł. - Polska jest w czołówce europejskiej pod względem spożycia napojów energetycznych na głowę. Do tego istnieją niskie bariery wejścia w segmencie ekonomicznym i marek własnych - to największa kategoria pod względem sprzedaży ilościowej - tłumaczy.

- Konflikt o markę Tiger z pewnością szkodzi obu podmiotom. Dzięki temu pojawia się "rysa" na dotychczasowym rozkładzie rynkowym. Myślimy, że najwięcej na nim skorzystają marki własne - zaznacza wiceprezes PB Group.

Czytaj także:

Producent napoju Blow zakłada, że osiągnie 10 proc. rynku energetyków

Przedstawiciel producenta marki Blow nt. dalszych inwestycji w sektorze napojów

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • angol 23-05-2011, 10:20:
Myślę, że napój BLOW zdobyłby wielką popularność w krajach anglojęzycznych :)))
  • ppp 23-05-2011, 07:51:
Pij także Space rocket 2x tańszy i produkowany wraz z blac-kiem, skład ten sam tylko że pod sieć.
  • sdscfd 20-05-2011, 14:36:
Oczywiście że jestem bardziej świadomy. Piję TYLKO BLACKa (wcześniej TIGER), i nie przesiądę się na żadne "farbowane lisy"...

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH