REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Pszczelarz Kozacki: Powodzenie na rynku amerykańskim opiera się na doznaniach smakowych

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 25-06-2012, 14:07
Pszczelarz Kozacki: Powodzenie na rynku amerykańskim opiera się na doznaniach smakowych

Targi Fancy Food 2012 pokazują, że powodzenie sprzedaży na rynku amerykańskim w dużej mierze opiera się na doznaniach smakowych. Dało się to zauważyć po ogromnej ilości degustacji i ich wyszukanych formach, do tej pory przez nas niespotykanych - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Artur Kozak, z firmy Pszczelarz Kozacki.

REKLAMA

Okazuje się, że klienta smakując czegoś dobrego,zaproszony do skosztowania wcześniej nieznanego mu produktu jest w stanie nabyć go bez głębszego namysłu. Wydaje się, że drogą do sukcesu w stanach zjednoczonych jest zatem możliwości bezpośredniego kontaktu z kontrahentem oraz sposób przedstawienia produktu tak aby mógł go posmakować. Zazwyczaj ocena organoleptyczna raz jakościowa przez osobę decydującą o zakupach (kontrahent) rzutuje na powodzenie w handlu. Przykładem jest tutaj "Miód Kozacki Staropolski", który trafi na amerykańskie stoły z racji wyszukanego smaku, wysokiej jakości oraz prawdziwie polskiego, tradycyjnego kamionkowego opakowania. Jakby tego nie nazywać kluczem staje się promocja bezpośrednia i ponawianie kontaktu np. przez stały udział w tzw. trade fair. Stale pracujemy wtedy nad prestiżem i renomą marki.

Duże zainteresowanie wzbudziła i przyciągnęła uwagę promocja zdrowego trybu życia przez uprawianie kolarstwa. Nasza firma stała się swojego rodzaju ambasadorem miłośników jazdy na rowerze. Sponsorujemy grupę kolarską "BSK Miód Kozacki" - jest to kolejny atut podczas promocji produktów na rynkach amerykańskich.

Rynek USA jest "długi i szeroki" jak sam kontynent amerykański. To stale pojawiające się nowe potrzeby i trendy, które pozwalają na sukces tych, którzy najszybciej i najlepiej trafią w gusta klientów. Tak jak każdy rynek tak i rynek USA ma wiele segmentów - choć tutaj wielokulturowość jest szczególnie widoczna i należy mieć to na uwadze. Może to być zarówno wielka szansa jaki i duże zagrożenie. Trzeba uwzględnić specyfikę prawa krajowego, stanowego jak również uwarunkowania kulturowe czy religijne.

Targi Fancy Food to przede wszystkim możliwość bezpośredniego kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, zaprezentowanie nowym produktów, poszerzenie wiedzy o rynku, pozyskanie nowym klientów oraz utwierdzenie pozycji rynkowej. Nie da się również pominąć, iż targi to zarazem świetna okazja do promocji Polski - czyli pokazanie zalet kraju jako całości, z jego walorami gospodarczymi i przyrodniczymi. Im więcej nasi kontrahenci będą wiedzieć o naszej ojczyźnie tym pewniej i z większym zaufaniem będą podchodzić do naszej firmy - ułatwia to współpracę i zwiększa powodzenie handlowe.

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH