Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pszczelarz Kozacki: Stany Zjednoczone są liderem w innowacjach spożywczych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 21-02-2013, 10:41
Pszczelarz Kozacki: Stany Zjednoczone są liderem w innowacjach spożywczych
Artur Kozak z firmy Pszczelarz Kozacki

Stany Zjednoczone to ostoja innowacji spożywczych i kraj ogromnego zróżnicowania społeczno-kulturalnego. Jeśli ktoś chce tam zaistnieć, musi to uwzględnić w swojej ofercie asortymentowej - mówi Artur Kozak z firmy Pszczelarz Kozacki, która w USA sprzedaje naturalne produkty pszczele.

Dlatego przedsiębiorca, który chciałby wejść na rynek amerykański, musi przede wszystkim skonfrontować swoją ofertę z tym co już znajduje się na docelowym rynku. - Trzeba sprawdzić, jakie są wymagania prawne wprowadzenia określonego produktu i czy w jakiś sposób jesteśmy konkurencyjni czy może jesteśmy w stanie zaoferować coś zupełnie nowego. Oczywiście innowacje wymagają sporych nakładów na reklamę - należy zastanowić się, czy uda się pobudzić sprzedaż nowego produktu przy założonym budżecie, czy po prostu stać nas na to - mówi Artur Kozak.

Jego zdaniem, ostatnie badania opinii publicznej oraz trendy pokazują, iż w USA rośnie zainteresowanie naturalnymi produktami spożywczymi.

- Rynek w USA jest rozbudowany i często jego trendy przenoszą się na rynek europejski - trzeba być zatem "na topie" i szybko reagować na zmiany. Jak wszędzie, gdzie mamy rynek z wolnym handlem, występuje na nim duża konkurencja i trzeba szukać swojego miejsca. Często polega to na wypełnieniu niszy rynkowej, np. sprzedając produkty dla Polonii - mówi Artur Kozak.

Pszczelarz Kozacki (Cossack's Beekeeper) skupia się przede wszystkim na eksporcie naturalnych produktów pszczelich. Szczególny udział w eksporcie firmy do USA mają wysokiej jakości miody odmianowe. Dużym zainteresowaniem cieszą się również produkty, na które firma posiada patenty, takie jak Miodofrutti - Miód z maliną, Miód z żurawiną oraz Miód Kozacki Staropolski wyróżniony znakiem "Dobry Produkt - wybór Ekspertów".

- Odnotowujemy stały wzrost sprzedaży naszych produktów zarówno w sklepach polonijnych, jak również w marketach typowo amerykańskich - mamy produkty dostosowane do potrzeb i nawyków różnych nabywców - mówi Artur Kozak.

- Cały czas pracujemy nad poszerzeniem oferty sprzedażowej na rynek amerykański, zależy nam przede wszystkim na jeszcze lepszym "wstrzeleniu" się w potrzeby konsumentów i dystrybutorów. Trzeba mieć tutaj na uwadze zmiany demograficzne, np. udział Polonii, a także ekonomiczne i prawne - dodaje.

Jego zdaniem, prowadzone rozmowy i zainteresowanie produktami firmy pozwala na optymizm i prognozę wzrostu wielkości eksportu do krajów Ameryki Północnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH