Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PZL przygotował dla Heineken Rosja dwie kampanie dla lokalnych marek piw

  • Autor: Marketing przy kawie
  • Data: 11-02-2011, 10:00

Firma PZL przygotowała dla Heineken Rosja dwie kampanie dla lokalnych marek piw: Tri Miedwiedia i Ochota - informuje Marketing przy kawie.

W związku z restrykcyjnym prawem rosyjskim dotyczącym reklamy piwa (nie ma możliwości wykorzystania wizerunków ludzi i zwierząt, nawet w formie animowanej), zostały stworzone nowe „przestrzenie kreatywne" dla każdej z marek. Świat piwa Ochota to animowany komputerowo świat hipernowoczesnych męskich gadżetów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH