Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rada Reklamy sprawdzi kampanię Burna

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 03-04-2009, 09:23

Rada Reklamy wszczęła postępowanie w sprawie najnowszej kampanii napoju Burn. W jej ramach w mediach pojawiły się informacje o fikcyjnej chorobie 'Nagłej Reakcji Usypiania Bezwarunkowego' (NRUB).

Decyzja Rady jest podyktowana skargami konsumentów. Przedstawiciele organu do czasu zakończenia postępowania nie komentują sprawy, ani nie ujawniają zarzutów stawianych kreacji. Na internetowych forach kampania była krytykowana głównie za dezinformowanie odbiorców oraz wzbudzanie społecznego niepokoju.

Od 30 marca trwa drugi etap kampanii, w którym koncern prezentuje "antidotum" na tajemnicze schorzenie - napój Burn. Koncept kampanii stworzyła agencja Euro RSCG 4D, kreację przygotowywała agencja Publicis. Jej grupą docelową są osoby w wieku 19-29 lat, mieszkające w dużych miastach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH