REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Radler: roczna sprzedaż w jeden miesiąc

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 12-07-2012, 16:53

Od wprowadzenia na rynek w czerwcu br. piwo Radler z lemoniadą bije rekordy popularności. W ciągu 1 miesiąca Grupa Żywiec sprzedała wolumen początkowo planowany na cały rok.

REKLAMA

Pierwsza z trzech nowości rynkowych Grupy Żywiec w 2012 r. okazała się najlepszą innowacją w historii firmy. Sprzedaż i dotychczas pozytywne reakcje konsumentów przeszły najśmielsze oczekiwania producenta. Radler to jeden z najpopularniejszych w Europie mixów piwa z lemoniadą, jednak sprzedaż w Polsce pobiła dotychczasowe wyniki podobnych inicjatyw w całym regionie.

„Popularność Radlera tkwi w jego unikalnych cechach, których nie ma konkurencja. Jest naturalnie mętny i lekki - zawartość alkoholu na poziomie jedynie 2%. Recepta na sukces to połączenie 40 proc. jasnego piwa Warka z 60 proc. lemoniady z soku cytrusowego" - mówi Przemek Dzierbicki, który w Grupie Żywiec odpowiada za wprowadzenie Radlera na rynek.

W Polsce do niedawna 72 proc. osób deklarowało, że pije piwo co najmniej raz w roku. Dzięki Radlerowi ta grupa na pewno się powiększy.

„Radler poszerza segment piwa. Radlera kupują dorośli konsumenci, którzy do tej pory nie dotykali piwa, a nawet osoby, które stroniły od napojów alkoholowych w ogóle. To niezwykle ważne na nasyconym rynku, którym jest Polska. - dodaje Dzierbicki.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tomek 14-07-2012, 17:47:
Sprzedali na hurtownie a dalsza droga wygląda już koszmarnie i znając życie to piwo się przeterminuje u klientów, bo każdy tylko kupi to badziewie zeby spróbować potem padnie to jak inne wynalazki ...
  • Hurt 13-07-2012, 11:30:
Powinien widnieć podpis artykuł sponsorowany :)
Na zdrowy rozum, piwo ma datę przydatności 6 miesięcy. Wyprzedali cały wyprodukowaną partię w jeden miesiąc - w tej chwili nie nadążają z produkcją = brak piwa. Albo ktoś założył w rocznym planie sprzedażowym, że połowa wyprodukowanego piwa powinna się przeterminować :P, albo tłumaczą się z braków.
Nie przeczę radler/shandy sprzedają się jak świeże bułeczki, to najlepsza nowość (pod względem sprzedażowym) na rynku piwnym od wielu lat, zwłaszcza po ostatnich wtopach - korporacyjnych niepasteryzowany, pszenicznych czy zimowych. Ale i jedni i drudzy mówią po miesiącu, że wyrobili już zakładany roczny plan na tych produktach, marketingowe pranie mózgu.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH