Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Red Bull: Energetyki przynoszą atrakcyjne zyski detalistom przy niskich kosztach operacyjnych

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-05-2012, 14:03
Red Bull: Energetyki przynoszą atrakcyjne zyski detalistom przy niskich kosztach operacyjnych
Red Bull jest marką obecną w 164 państwach

- Napoje energetyzujące to zdecydowanie kategoria przynosząca atrakcyjne zyski detalistom przy niskich kosztach operacyjnych. Średnia cena napoju energetycznego za litr jest 3,5 razy większa niż cena 1 litra napojów gazowanych (Nielsen, ostatnie 12 miesięcy, styczeń 2012) co pozwala uzyskiwać atrakcyjną marżę znacznie przewyższającą marże z napojów gazowanych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Anna Czerniecka, szef komunikacji w Red Bull.

- Na rynku konkuruje bardzo wiele marek - pomimo bardzo dużej konsolidacji sprzedaży. Detaliści jednak cenią te produkty, na których mogą realizować atrakcyjną marże i zysk, a to dostarcza już jednak niewiele marek obecnych na sklepowych półkach - przyznaje Anna Czerniecka.

Liczy się także promocja. Najpopularniejszy na świecie energetyk jest znany ze swojej innowacyjności i nieszablonowych działań. - Skupiamy się przede wszystkim na zdobywaniu nowych konsumentów i intensyfikowaniu konsumpcji poprzez angażujące i emocjonujące wydarzenia oraz edukację o funkcjonalności produktu - mówi przedstawicielka Red Bull.

- Każdy producent ma swoją koncepcję wspierania i budowy marki. Red Bull konsekwentnie realizuje swoją strategię promocyjną, której ważnym filarem jest nie tylko sport, ale i kultura. Kontynuujemy współpracę z czołowymi polskimi zawodnikami, takim jak Adam Małysz, Jarek Hampel, Michał Kościuszko czy motocykliści Orlen Team. W skali świata Red Bull wspiera kilkuset sportowców będących mistrzami swoich dyscyplin, jak Sebastian Vettel czy Sebastien Loeb. Intensywnie angażujemy się w przedsięwzięcia sportowe u kulturalne - dodaje.

Red Bull jest marką globalną, obecną w 164 państwach. Przykładem nowego rynku są Filipiny, gdzie marka pojawiła się na przełomie kwietnia i maja.

Czytaj także: Polskie energetyki jadą w świat. Osiągną sukces?

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kleofas wilk 31-07-2012, 21:15:
"Liczy się także promocja. Najpopularniejszy na świecie energetyk jest znany ze swojej innowacyjności i nieszablonowych działań. - Skupiamy się przede wszystkim na zdobywaniu nowych konsumentów i intensyfikowaniu konsumpcji poprzez angażujące i emocjonujące wydarzenia oraz edukację o funkcjonalności produktu - mówi przedstawicielka Red Bull."
czyli po polsku = łapówka w kauflandzie
  • kristi 28-05-2012, 07:57:
RED BULL kiedyś mi smakował teraz jak pije wydaje mi się jakiś mdły i czuje jakieś zioła
  • jola 26-05-2012, 08:40:
Byc moze tak bedzie naprawde. Ale nie wiem co na to Black, bo Tyson jakos nie wyciągnął ich na wyżyny.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH