Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Red Bull zarobił ponad 90 mln zł na wizerunku Małysza

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 09-03-2011, 10:08

Pentagon Research oszacował, że marka Red Bull zarobiła na wykorzystaniu wizerunku Adama Małysza ponad 90,5 mln zł w ciągu 10 lat współpracy z nim - informuje Puls Biznesu.

Kwota ta to ekwiwalent reklamowy obecności logo sponsora w telewizjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych podczas transmisji zawodów sportowych.

Na współpracy z Małyszem skorzystały też: Idea, Atlas, Goplana, Audi, Winiary, Poczta Polska, Generali, Veka, Lotos, a ostatnio Tekanne - wylicza "PB".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH