REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Red Bull zarobił ponad 90 mln zł na wizerunku Małysza

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 09-03-2011, 10:08

Pentagon Research oszacował, że marka Red Bull zarobiła na wykorzystaniu wizerunku Adama Małysza ponad 90,5 mln zł w ciągu 10 lat współpracy z nim - informuje Puls Biznesu.

REKLAMA

Kwota ta to ekwiwalent reklamowy obecności logo sponsora w telewizjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych podczas transmisji zawodów sportowych.

Na współpracy z Małyszem skorzystały też: Idea, Atlas, Goplana, Audi, Winiary, Poczta Polska, Generali, Veka, Lotos, a ostatnio Tekanne - wylicza "PB".

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH