Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Rośnie rynek lodów familijnych

Liczba gospodarstw domowych, które dokonały zakupów lodów w dużych opakowaniach przynajmniej raz w 2008 roku spadła w stosunku do roku poprzedniego o 1 proc. Spadek ten nie dotyczy jednak głównych producentów na rynku, oraz produktów pod marką własną sieci, które w dalszym ciągu zdobywają coraz więcej nabywców wśród gospodarstw domowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Małgorzata Stachurska, Consumer Tracking w GfK Polonia.

Rośnie rynek lodów familijnych
fot. lodomania.pl

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 19-06-2009, 15:08

- Zaobserwowaliśmy również prawie 6 procentowy wzrost wolumenu. Jednocześnie rośnie średnia ilość litrów kupowanych przez gospodarstwa domowe, - w 2008 roku wynosiła około 6 litrów na kupujące gospodarstwo - oraz częstotliwość zakupu średnio do 4, 5 aktów zakupu rocznie - informuje ekspert GfK Polonia.

W Polsce nadal królują lody na bazie mleka, ale rośnie również popularność sorbetów.

- Pomimo że w porównaniu do roku poprzedniego wolumen sorbetów urósł o 53 proc., a lody na bazie mleka zyskały tylko 3 proc. wolumenu, to właśnie tych lodów kupujemy w Polsce najwięcej. Takie lody kupujemy dwa razy częściej niż sorbety. Najwięcej i najczęściej lodów na wynos kupujemy w dyskontach - wyjaśnia Małgorzata Stachurska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

GfK Polonia RSS ALERT    /    lody familijne RSS ALERT    /    lody RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.229.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.