Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Rośnie sprzedaż piw niepasteryzowanych

Udział piwa niepasteryzowanego może się jeszcze podwoić - uważają cytowani przez Puls Biznesu eksperci. Jak podaje gazeta, na razie jego udział w rynku wynosi 2 proc. Dynamika tego piwa przekracza jednak 10 proc.

Rośnie sprzedaż piw niepasteryzowanych
Dynamika sprzedaży piw niepasteryzowanych przekracza 10 proc.

Wg różnych prognoz tegoroczna sprzedaż piwa spadnie o 3-5 proc. w stosunku do roku ubiegłego, do 30 mln hl.

Zdaniem ekspertów cytowanych przez "PB" piwo niepasteryzowane będzie jednak nadal produktem niszowym, wybieranym przez bardziej wymagających i bogatszych konsumentów. Jest on znacznie droższy, a to z tego powodu, że ma krótki termin spożycia i trzeba go szybko sprzedać. Stąd jego dystrybucja jest dużym wyzwaniem.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    piwo niepasteryzowane RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • regionalne smaki 2010-12-03 12:57:26
    Od kiedy to piwo niepasteryzowane jest DUŻO droższe?? Rozumiem, że cena w granicach 2-4 złote to faktycznie dużo więcej niż w przypadku piw pasteryzowanych, które można kupić od 1,50zł do 3,5zł, nie uwzględniając piw zagranicznych. Piwa niepasteryzowane są coraz tańsze, bo coraz browarów małych, tradycyjnych i lokalnych jest coraz więcej, a ich produkty są łatwiej dostępne. To wielkie koncerny i sieci handlowe odpowiadają za to, że piwa niepasteryzowane są droższe, a nie jakaś tam przydatność do spożycia.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.75.30
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.