REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Royal Unibrew nie wyklucza przejęć

  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-08-2009, 16:02
Royal Unibrew nie wyklucza przejęć

- Jeśli pojawiłaby się możliwość kupna ciekawej marki regionalnej, poważnie byśmy rozważyli taką ofertę. Jednak na chwilę obecną skupiamy się raczej na rozwoju browarów już istniejących - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Beata Pawłowska, dyrektor generalna Royal Unibrew Polska (RU).

REKLAMA

Zauważa, że samo przejęcie nie jest konieczne do zwiększenia udziałów firmy w rynku. - Z punktu ekonomicznego, warto inwestować w zakłady już istniejące. Nowe lokalizacje to rosnące nakłady na administrację, zarządy, dystrybucję. Dlatego realizujemy produkcję w dwóch należących do RU zakładach: w Łomży i małopolskim Jędrzejowie - dodaje Beata Pawłowska.

Podkreśla, że jej firma jest w trakcie restrukturyzacji grupy. Do końca roku ma powstać strategia rozwoju grupy w Polsce. Firma szuka dobrych rozwiązań marketingowych, rozwija drogi dotarcia do nowych klientów oraz porządkuje portfolio. W maju br. sprzedała Van Purowi browar w Koszalinie.

- Ten zakład jest dobrym przykładem, że nie warto inwestować w browary tylko dla mocy produkcyjnych. Jednostka w Koszalinie nie spełniała naszych oczekiwań, a dodatkowo przy malejącym popycie na rynku, notowanym od ubiegłego roku, nie było sensu rozwijać biznesu w oparciu o trzy zakłady. A moce, którymi dysponowaliśmy w koszalińskim browarze z łatwością zastąpiliśmy tym, co mieliśmy w Łomży i Jędrzejowie - wyjaśnia dyrektor. Podkreśla, że obecnie firma nie planuje zwolnień.

Jednocześnie Royal Unibrew Polska jest zainteresowany rozwojem wielu marek piw, brandów lokalnych. - Marka, której zakupem moglibyśmy być zainteresowani musiałaby się być nietuzinkowa i mieć pozycję w społeczności lokalnej, pozycję, którą potwierdzą nasze analizy i badania - wyjaśnia. - Na wartość brandu składa się też dobra receptura, ciekawa tradycja, a także pracownicy wyspecjalizowani w produkcji tego piwa - wylicza dyrektor. - Chociaż teraz skupiamy się na rozwoju działalności w ramach marek należących do naszego portfolio, nie wykluczałabym przejęcia - podsumowuje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH