Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza kampania drugiej edycji programu Moje Silne Drzewo

  • Autor: pr
  • Data: 19-01-2010, 16:11

Celem programu jest posadzenie kolejnego miliona drzew w Beskidach i promowanie wiedzy na temat roli drzew w życiu człowieka. Pomysłodawcą projektu jest Żywiec Zdrój wspierany merytorycznie przez Fundację Nasza Ziemia oraz Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Katowicach. Działania promocyjne rozpoczną się 20 stycznia 2010. Obejmą prasę, telewizję, Internet oraz outdoor.

Do promocji idei włączyli się Przyjaciele Drzew - ludzie znani i lubiani. Po raz pierwszy w akcję zaangażował się Uniwersytet Warszawski. 21 stycznia 2010 roku w unikatowej Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie nastąpi uroczysta inauguracja drugiej edycji programu. Będzie ona połączona z wernisażem Beaty Konarskiej i Pawła Konarskiego. Artyści, znani ze swoich projektów aranżowania miejskiej przestrzeni, specjalnie dla programu Moje Silne Drzewo stworzyli instalację artystyczną pod tytułem „Dom na Drzewie".

Akcja Moje Silne Drzewo będzie wspierana medialnie. Kampania TV obejmie spot wizerunkowy i informacyjny w Polsacie, TVP i TVN. Przewidziana jest także kampania outdoor, która obejmie osiem największych miast w Polsce. Na ulicach pojawią się podświetlane city lighty oraz backlighty, frontlighty i siatki wielkoformatowe, informujące o możliwości włączenia się do wielkiej akcji sadzenia drzew w ramach programu Moje Silne Drzewo.

Działania w Internecie obejmą Google, Wirtualną Polskę, Gadu-Gadu, Naszą Klasę, Facebooka i Kafeterię, zaś kampania prasowa - Gazetę Wyborczą, Wysokie Obcasy i Metro. Dodatkowo, w miejscach bezpośredniego spotkania konsumenta z marką Żywiec Zdrój pojawią się materiały POS informujące o projekcie: plakaty, standy, zawieszki, wobblery i owijki. Do sklepów sieci Real trafi specjalna ekspozycja promująca program Moje Silne Drzewo.

Działania PR prowadzi Garden of Words. Spoty TV przygotowały agencje Y&R i Banah Group, zakupem mediów zajął się MEDIACOM, a stronę interaktywną programu zaprojektowała agencja Galileo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH