Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza kampania prasowa posiłków Gerber

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-07-2011, 17:51

W poniedziałek 4 lipca rusza kampania prasowa nowej gamy posiłków i przekąsek Gerber DoReMi przeznaczonych dla dzieci po pierwszym roku życia przygotowana dla Nestle Nutrition przez agencję reklamową Legend Group.

Głównym celem kampanii jest uświadomienie mamy, że „dorosłe jedzenie" nie jest dla jej pociechy jeszcze odpowiednie, ponieważ nie dostarcza wszystkim niezbędnych składników odżywczych. Seria reklam prasowych pod hasłem „Teraz czas na Gerber DoReMi" ma zachęcić mamy do zapewnienia dziecku właściwie zbilansowanej diety gwarantującej prawidłowy i zdrowy rozwój.

Reklama ukaże się w prasie kobiecej i parentingowej. Komunikację wspierają również działania w Internecie oraz punktach sprzedaży.
Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii Gerber DoReMi odpowiada dom mediowy MEC.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH