Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza kampania reklamowa herbat Irving

  • Autor: Marketing przy kawie
  • Data: 23-09-2008, 08:51

Esencja dobrego dnia - to hasło rozpoczynającej się 20 września kampanii reklamowej herbat Irving. Spot reklamowy Irving z adaptacją słynnego przeboju „Walking on sunshine" będzie obecny w telewizji przez najbliższych 10 tygodni.

Głównym medium kampanii jest telewizja, 30' spoty będą emitowane do końca listopada we wszystkich ogólnopolskich stacjach (TVP, TVN, Polsat) w czasach o wysokiej oglądalności - popularne seriale, programy rozrywkowe i informacyjne.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Czas trwania kampanii - 10 tygodni. Długość spotu - 30'.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH