Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza kampania wizerunkowa marki KIT KAT

  • Autor: pr
  • Data: 18-04-2013, 12:41

KIT KAT, marka słodyczowa należąca do koncernu Nestlé, wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT".

W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty.

Poza ogólnopolską kampanią telewizyjną zaplanowano również szerokie działania digitalowe, w tym emisje spotów dedykowanych wyłącznie do tego kanału. Za nadzór kreatywny, strategiczny i produkcyjny nad spotami odpowiada agencja JWT Warszawa Sp. z o.o. Za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH