Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza nowa kampania promocyjna marki Okocim

  • Autor: RW., portalspożywczy.pl
  • Data: 17-04-2012, 16:19

Jej myślą przewodnią jest wyróżnienie mężczyzn. Bazuje na budowaniu poczucia wyjątkowości oraz doceniania swoich konsumentów. To udane nawiązanie do jednej z najważniejszych, wciąż dobrze wspominanej przez konsumentów, kampanii reklamowej marki z połowy lat 90-tych.

Obecnie ważnej nie tylko dla samego Okocimia, ale także dla całego polskiego rynku piwa. Jej start został przewidziany na 18 kwietnia 2012 roku. Swoim zasięgiem obejmie kluczowe, ogólnokrajowe media.

Nowa kampania Okocimia akcentuje poczucie wyjątkowości. Jej celem jest wyróżnienie odbiorców poprzez kontakt z piękną ambasadorką marki - Mariolą, a przede wszystkim przez nagrodzenie ich najlepszym piwem.

Kampania ma przyciągnąć uwagę mężczyzn, budzić w nich pozytywne emocje i przypomnieć o ulubionej marce piwa Okocim. Jacek Stefaniak - Senior Brand Manager Carlsberg Polska, opiekun marki Okocim komentuje nową akcję promocyjną i akcentuje najważniejsze elementy przesłania: Celem kampanii jest wyróżnienie mężczyzn, za to, jacy są, za to, że każdy z nas ma w sobie coś wyjątkowego, co zasługuje na spojrzenie a może wyróżnienie naszej słynnej Ambasadorki - Marioli. Bohater zostaje wyróżniony przez Mariolę i cieszy się wyjątkowym smakiem piwa przywołującym najlepsze wspomnienia związane z przyjemnością i marką samą w sobie. Nastrój całej reklamy jest wzbogacony o muzykę grupy Maanam, stanowiącą wypełnienie doznawanych emocji.

Spoty reklamowe pojawią się zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN, Discovery, Kanały AT Media), jak i w internecie już od kwietnia. Ich głównym przesłaniem będzie hasło: "Zasługujesz na Okocim" mające uświadomić, że wyjątkowe momenty mogą zdarzyć się codziennie, bez względu na okoliczności, a jednocześnie pokazać, że Okocim jest dowodem wyróżnienia spośród innych mężczyzn oraz docenienia ich za to, kim i jacy są.

Okocim to jedna z największych marek piwnych w Polsce. Jest dostępny w wariancie Premium Pils, Premium Mocne oraz w odmianach: Pszeniczne i Porter. Marka ta jest obecnie jedyną w segmencie piw Premium w Polsce, która wykazuje wzrost. Zaś wariant Okocim Premium Mocne zajmuje pozycję lidera i jest najczęściej wybieranym produktem w swojej kategorii.

Kampanię przygotowała agencja RED8 Advertising, media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Asik 02-05-2012, 00:05:
Kim jest ten "bohater" z reklamy?????????

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH