Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Ballantine's Finest

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 05-10-2009, 19:50
Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Ballantine's Finest

1 października br. rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Ballantine's Finest.

Osią komunikacyjną „Planu Ballantine's" są hasła: "Znajdź swój rytm", "Znajdź swoją perspektywę", "Znajdź swoją przestrzeń". Założeniem kampanii jest zachęcanie konsumentów do kreowania alternatywnego, indywidualnego planu na życie, pozwalającego znaleźć własną drogę dotarcia do wyznaczonych celów. Kampanii towarzyszyć będą animacje dla konsumentów w kanale off-trade.

Nowa kampania zakłada szeroką komunikację przy wykorzystaniu miesięcznej promocji konsumenckiej buy&get, która od 1 października obejmie kluczowe hipermarkety w Polsce.

Za koncept, kreację oraz obsługę animacji off-trade i odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego „TequilaPolska".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH