Rusza zimowa kampania wizerunkowa marki Paola
Czterotygodniowa kampania telewizyjna rozpoczyna się 1 lutego i będzie obecna w największych stacjach. Została przygotowana przez agencję Schulz. Kampania jest kierowana do kobiet 25-49 lat, zamieszkujących miasta.
Już kolejny sezon konsekwentnie budujemy tradycyjny wizerunek marki Paola - stąd obecność w naszych spotach babci Paoli - eksperta w domowych syropach - uosobienia prawdziwej babci, ciepłej strażniczki domowego ogniska - mówi Izabela Głodek, Group Brand Manager w Hoop Polska.
Film reklamowy stworzony przy użyciu klasycznej animacji został wyprodukowany w Bielsku Białej - słynnej kolebce polskiego filmu animowanego. Do realizacji projektu zaproszono współautorów wielu amerykańskich produkcji m.in. Tom&Jerry, Spiderman czy Tarzan, którzy połączyli siły z R.D.F. Studio.
Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP 1i2, TVN, TVN24, TVN Style, TVN7, Polsat, Polsat Cafe
Wsparciem reklamowym są działania BTL - degustacje przeprowadzane we wszystkich największych sieciach handlowych oraz materiały POS.
Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska.
Paola jest wiceliderem syropów na rynku polskim. Marka oferuje syropy takie jak te tradycyjne, przygotowywane przez nasze babcie - gęste, aromatyczne, o intensywnym owocowym smaku. Syropy Paola to zdrowy i smaczny pomysł na napój dla całej rodziny a także odrobina tradycji w domowych deserach.
Paola posiada w swoim portfolio trzy submarki w ramach segmentów rynkowych: premium: Paola Natura i Zdrowie, mainstream: Paola Syrop Domowy oraz ofertę HoReCa Super Barman.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!