REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ruszył II rok kampanii PQS

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-10-2011, 10:29

Rozpoczął się drugi rok kampanii informacyjnej na temat mięsa wieprzowego produkowanego zgodnie z Systemem Jakości PQS (Pork Quality System). Kampania informacyjna ma na celu utrzymanie i zwiększenie popularności wieprzowiny z Certyfikatem Jakości PQS.

REKLAMA

Kampania informacyjna realizowana jest pod hasłem „PQS - Znak wyśmienitej wieprzowiny" i ma na celu zapoznanie konsumentów, dystrybutorów oraz hodowców z założeniami Pork Quality System i korzyściami, jakie wynikają z jego wprowadzenia. Kampania ta ma również za zadanie uświadomić społeczeństwu, jak wiele zalet ma mięso wieprzowe produkowane zgodnie z wytycznymi Programu.

W ramach dotychczasowych działań informacyjno-promocyjnych wykorzystano telewizję, prasę, outdoor, a także Internet. Uruchomiono portal www.wieprzowinapqs.pl, zawierający m.in. informacje o Systemie oraz przepisy kulinarne i porady. Odbyły się też pierwsze cykle szkoleń i konkursy, a całą kampanię wspierały działania public relations.

Obecnie realizowana jest spotowa kampania TV - 30-sekundowy spot „Powrót do początku" emitowany jest w wybranych kanałach telewizyjnych. Zaplanowana jest również kampania niestandardowa w Telewizji Polskiej, polegająca na zaprezentowaniu certyfikowanej wieprzowiny w programach „Kawa czy Herbata" i „Smaki czasu Karola Okrasy".

Równolegle realizowane są działania w Internecie - uruchomiona została kampania display i społecznościowa, na wybranych portalach umieszczono banery reklamowe. Dodatkowo na portalu ugotuj.to oraz innych dopasowanych do grupy docelowej stronach, realizowana jest kampania niestandardowa, polegająca na emisji artykułów sponsorowanych. Portal ugotuj.to objęty został także sponsoringiem oraz wsparciem redakcyjnym i promocyjnym. Od początku października realizowana jest również kampania taktyczna w wyszukiwarce Google.

Świadomość konsumentów o Systemie Jakości PQS ma być także utrwalana poprzez działania w przestrzeni miejskiej, które prowadzone będą w listopadzie br. na autobusach komunikacji miejskiej i powierzchniach reklamy megaformatowej, w takich lokalizacjach, jak Warszawa, Wrocław, Trójmiasto, Łódź, Katowice, Poznań, Szczecin i Kraków. Ponadto w Warszawie, pod Rondem Dmowskiego, pojawią się podświetlane nośniki typu backlight.

Działania w prasie podzielono pod kątem dwóch segmentów grupy docelowej. Kampania konsumencka prowadzona jest w wybranych magazynach, podczas gdy komunikacja z branżą odbywa się za pośrednictwem pism i wydawnictw specjalistycznych.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH