Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ruszyła druga odsłona największej kampanii internetowej Bonduelle

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 16-11-2012, 13:38

Ruszył drugi etap kampanii internetowej poświęconej małym puszkom Bonduelle. Kontynuacja największej w tej kategorii warzyw promocji sprawia, że Bonduelle jest najbardziej widoczną marką warzyw w internecie.

W drugim etapie promocji puszek "na raz" Bonduelle Polska uruchomił obecność kontekstową. Kampania w formie niestandardowych formatów graficznych pojawiła się na portalach kulinarnych w sekcji o sałatkach: ugotuj.to, smaker.pl, wielkiezarcie.com i gotujmy.pl. Zaangażowano też internautów w dłuższe pozostanie z marką i produktami. Bloggerzy ze stron pozytywnakuchnia.pl, marta-gotuje.pl, bitedelite.pl zorganizowali konkursy z udziałem popularnych warzyw Bonduelle.

Kampania internetowa Bonduelle Polska nadal prowadzona jest na Onecie, Gazecie i Interii. Obecność na największych portalach wraz z obecnością kontekstową na portalach kulinarnych pozwoli Bonduelle Polska dotrzeć do 8,4 mln Internautów za pomocą 58 mln odsłon.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH