REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ruszyła kampania Kit Kat Senses w telewizji, prasie i internecie

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 18-01-2010, 11:49

Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek batonik Kit Kat Senses zachęca do zrobienia sobie chwili przerwy w ciągu dnia. Przekaz - skierowany do nowoczesnych, aktywnych kobiet w wieku 18-35 lat - podkreśla niestandardowy charakter tego produktu - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Kampania pod hasłem "Czas na przerwę. Czas na Kit Kat" rozpoczęła się w połowie grudnia na outdoorze (kilkaset nośników w dziesięciu największych miastach), natomiast 15 stycznia ruszyła w telewizji, internecie oraz prasie (tytuły branżowe i wybrane tytuły kobiece).

 Adaptację kreacji na polski rynek przygotowała agencja JWT Warszawa, materiały wsparcia sprzedaży zaadaptowała agencja Lemon Tree, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Edge, natomiast działania PR prowadzi agencja Ciszewski Public Relations.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH