Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ruszyła kampania mrożonej herbaty Liptona Green Lemon

  • Autor: pr
  • Data: 10-07-2012, 14:25

Marka Lipton Ice Tea (LIT) rusza z dwumiesięczną wakacyjną kampanią mrożonej herbaty LIT Green Lemon - Lekka z natury. Kampania obejmie m.in. działania w prasie i akcje samplingowe, jednak jej główne akcenty przypadają na obszar digital.

Kompleksową platformę działań w Internecie przygotowała agencja Digital One, jej autorstwa jest również key visual kampanii - kreacja „Motyl" - wykorzystywana także w innych kanałach komunikacyjnych. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Wakacyjna kampania wspiera wprowadzenie na rynek nowego produktu - LIT Green Lemon. Jest to nowy wariant herbaty mrożonej Lipton Ice Tea, słodzony ekstraktem z liści stewii - niskokalorycznej substancji słodzącej pochodzenia naturalnego. Należąca do PepsiCo marka Lipton Ice Tea jest liderem segmentu mrożonych herbat zielonych, który bardzo dynamicznie rozwija się w ostatnich kilku latach. Według danych Nielsen (sprzedaż ilościowa herbat mrożonych w Polsce, 2011 r.) tylko w samym 2011 roku odnotowano wzrost o 23 proc. w stosunku do roku 2010.

Ekstrakt z liści stewii nie zawiera kalorii i jest aż 300 razy słodszy niż cukier. Dzięki temu możliwe jest produkowanie słodkich napojów o obniżonej kaloryczności. Zastosowanie tej rośliny sprawiło, że nowy smak - LIT Green Lemon - zawiera o 30 proc. mniej kalorii względem innych herbat mrożonych dostępnych na rynku (a co ważne efekt ten osiągnięto dzięki słodyczy pochodzącej z naturalnego źródła, bez użycia konserwantów i przy utrzymaniu walorów smakowych).

Agencja Digital One opracowała przede wszystkim strategię dla całej wakacyjnej akcji, ale także m.in. specjalną stronę www dedykowaną nowemu smakowi oraz szereg aplikacji i konkursów na potrzeby działań w Facebooku. Głównym konkursem będzie "7 OGRODÓW Lipton Ice Tea Green Lemon" - jest to konkurs-aplikacja, który potrwa 2 miesiące. Do wygrania atrakcyjne nagrody - m.in. bransoletki marki YES, zestawy kosmetyków Clinique oraz nagroda główna - wycieczka dla 2 osób na Maderę, połączona ze zwiedzaniem ogrodu botanicznego.

Zadaniem uczestników zabawy jest wykonanie zadań w 7 OGRODACH LIT Green Lemon (są to gry zręcznościowe lub logiczne), oraz zebranie 7 Medalionów Stewii - po jednym w każdym ogrodzie; a następnie, po zebraniu wszystkich 7 Medalionów, udział w ósmym, finałowym Ogrodzie Stewii. Ogrody otwierane będą cyklicznie, po jednym na każdy tydzień kampanii.

Konkursom towarzyszyć będą kampanię displayowe oraz kampanie na Facebooku, równolegle prowadzone będą także działania z zakresu SEM. Przygotowano także specjalną stronę główną serwisu www.liptonicetea.pl , która jest teraz skoncentrowana właśnie na herbacie Green Lemon.

Digital One współpracuje z Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o. (dystrybutorem marki Lipton Ice Tea) strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiodące brandy z portfolio tego marketera, m.in. Lipton Ice Tea i Pepsi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH