REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ruszyła kampania mrożonej herbaty Liptona Green Lemon

  • Autor: pr
  • Data: 10-07-2012, 14:25

Marka Lipton Ice Tea (LIT) rusza z dwumiesięczną wakacyjną kampanią mrożonej herbaty LIT Green Lemon - Lekka z natury. Kampania obejmie m.in. działania w prasie i akcje samplingowe, jednak jej główne akcenty przypadają na obszar digital.

REKLAMA

Kompleksową platformę działań w Internecie przygotowała agencja Digital One, jej autorstwa jest również key visual kampanii - kreacja „Motyl" - wykorzystywana także w innych kanałach komunikacyjnych. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Wakacyjna kampania wspiera wprowadzenie na rynek nowego produktu - LIT Green Lemon. Jest to nowy wariant herbaty mrożonej Lipton Ice Tea, słodzony ekstraktem z liści stewii - niskokalorycznej substancji słodzącej pochodzenia naturalnego. Należąca do PepsiCo marka Lipton Ice Tea jest liderem segmentu mrożonych herbat zielonych, który bardzo dynamicznie rozwija się w ostatnich kilku latach. Według danych Nielsen (sprzedaż ilościowa herbat mrożonych w Polsce, 2011 r.) tylko w samym 2011 roku odnotowano wzrost o 23 proc. w stosunku do roku 2010.

Ekstrakt z liści stewii nie zawiera kalorii i jest aż 300 razy słodszy niż cukier. Dzięki temu możliwe jest produkowanie słodkich napojów o obniżonej kaloryczności. Zastosowanie tej rośliny sprawiło, że nowy smak - LIT Green Lemon - zawiera o 30 proc. mniej kalorii względem innych herbat mrożonych dostępnych na rynku (a co ważne efekt ten osiągnięto dzięki słodyczy pochodzącej z naturalnego źródła, bez użycia konserwantów i przy utrzymaniu walorów smakowych).

Agencja Digital One opracowała przede wszystkim strategię dla całej wakacyjnej akcji, ale także m.in. specjalną stronę www dedykowaną nowemu smakowi oraz szereg aplikacji i konkursów na potrzeby działań w Facebooku. Głównym konkursem będzie "7 OGRODÓW Lipton Ice Tea Green Lemon" - jest to konkurs-aplikacja, który potrwa 2 miesiące. Do wygrania atrakcyjne nagrody - m.in. bransoletki marki YES, zestawy kosmetyków Clinique oraz nagroda główna - wycieczka dla 2 osób na Maderę, połączona ze zwiedzaniem ogrodu botanicznego.

Zadaniem uczestników zabawy jest wykonanie zadań w 7 OGRODACH LIT Green Lemon (są to gry zręcznościowe lub logiczne), oraz zebranie 7 Medalionów Stewii - po jednym w każdym ogrodzie; a następnie, po zebraniu wszystkich 7 Medalionów, udział w ósmym, finałowym Ogrodzie Stewii. Ogrody otwierane będą cyklicznie, po jednym na każdy tydzień kampanii.

Konkursom towarzyszyć będą kampanię displayowe oraz kampanie na Facebooku, równolegle prowadzone będą także działania z zakresu SEM. Przygotowano także specjalną stronę główną serwisu www.liptonicetea.pl , która jest teraz skoncentrowana właśnie na herbacie Green Lemon.

Digital One współpracuje z Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o. (dystrybutorem marki Lipton Ice Tea) strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiodące brandy z portfolio tego marketera, m.in. Lipton Ice Tea i Pepsi.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH