Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ruszyła kampania reklamowa kawy Kopiko

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-04-2010, 13:43

W telewizji wystartowała launchowa kampania reklamowa kawy Kopiko (Storck Polska) przygotowana przez agencję Red8. Kampania będzie miała miejsce w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Red8 jest odpowiedzialna za strategię i kreację działań reklamowych. Wprowadzenie na rynek kawy Kopiko rozszerza portfolio marki, która dotychczas obejmowała tylko cukierki kawowe.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 18-39 lat, w tym studenci i osoby tuż po studiach, mieszkańcy większych miast, głównie single, na początku drogi zawodowej.

Idea kreatywna kampanii wprowadzającej na rynek kawę Kopiko jest oparta na rozszerzeniu na kategorię kaw głównego benefitu marki cukierków Kopiko jakim jest pobudzenie. To założenie kreatywne wsparte zostało unikalną, ale konkretną cechą produktu jakim jest jego pochodzenie - Kopiko to kawa z Jawy - wyspy wulkanicznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH