Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ruszyła największa kampania reklamowa marki Łomża

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-05-2011, 12:15

1 maja ruszyła największa w dotychczasowej historii marki Łomża kampania reklamowa, obejmująca spoty w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, reklamę na największych portalach internetowych oraz kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Łomża. Mały browar z dużym piwem."

- Ubiegłoroczny sukces Łomży, która pomimo stagnacji na rynku piwa osiągnęła 31-procentowy wzrost sprzedaży pokazał, że konsumenci poszukują i potrafią docenić produkty, które zachowały swój pierwotny charakter, prawdziwość i autentyczność. To po prostu dobre piwo z regionalnego browaru i dokładnie to chcieliśmy przekazać hasłem przewodnim tegorocznej kampanii "Łomża. Mały browar z dużym piwem." - komentuje Maciej Ładwiński, senior brand manager marki Łomża.

Tegoroczną kampanię Łomży zapoczątkowała reklama na outdoorze. Billboardy pojawiły się w większych miastach macierzystego regionu marki Łomża (północno-wschodnia Polska), w Warszawie, a także - po raz pierwszy - w Krakowie i Łodzi. W wybranych lokalizacjach wspierają je siatki wielkoformatowe, reklamy na wiatach przystankowych, a w Warszawie także na stacjach metra.

W telewizji reklamy piwa Łomża emitowane są zarówno w głównych stacjach (TVP, Polsat, TVN), jak również w popularnych kanałach informacyjnych i tematycznych.

Po raz pierwszy reklama marki Łomża pojawiła się w internecie. Cechuje ją zróżnicowanie użytych formatów - obejmuje zasięgową kampanię odsłonową na największy portalach oraz spoty emitowane na stronach z kontentem video (VOD - Video On Demand). Działania w internecie pozostają spójne z kampanią w telewizji i na outdoorze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Arek 21-05-2011, 00:17:
Beatko, czs mija! Jutro nikt Ciebie nie bedzie pamietal!
  • stęskniony klasyk 20-05-2011, 11:57:
Beatko come back!!!!
  • Arek 18-05-2011, 22:52:
Bez Beaty P. browar idzie w dobrym kierunku. Dalej Tak! Bravo.

Zobacz wszystkie komentarze (8)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH