REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rynek kawy mrożonej jest bardzo rozdrobniony

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2009, 20:39
Rynek kawy mrożonej jest bardzo rozdrobniony

W 2008 r. wartość sprzedaży tej kategorii wzrosła w porównaniu z 2007 r. o 46,3 proc. do poziomu 18,2 mln zł. W latach 2006-2007 największy był udział w wartości sprzedaży firm Nestlé (marka Nescafe), IQ Drink (marka IQ coffee), Łowicz OSM (marka Łowicz) oraz King Car Food Taiwan (marka Mr. Brown).

REKLAMA

W 2008 r. udział firmy Coca-Cola i jej marki illy w wartości sprzedaży wynosił 2,9 proc. Udział w sprzedaży kawy mrożonej sprzedawanej pod markami sieci handlowych wyniósł w 2008 r. 27 proc.

Rynek kawy mrożonej jest bardzo rozdrobniony. W poszczególnych latach zmieniają się producenci oraz ich udział w wartości i wielkości sprzedaży. W 2008 r. udział czterech największych firm w wartości sprzedaży wyniósł 46,3 proc., a w wielkości 39,6 proc.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH