Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rynek kawy mrożonej jest bardzo rozdrobniony

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2009, 20:39
Rynek kawy mrożonej jest bardzo rozdrobniony

W 2008 r. wartość sprzedaży tej kategorii wzrosła w porównaniu z 2007 r. o 46,3 proc. do poziomu 18,2 mln zł. W latach 2006-2007 największy był udział w wartości sprzedaży firm Nestlé (marka Nescafe), IQ Drink (marka IQ coffee), Łowicz OSM (marka Łowicz) oraz King Car Food Taiwan (marka Mr. Brown).

W 2008 r. udział firmy Coca-Cola i jej marki illy w wartości sprzedaży wynosił 2,9 proc. Udział w sprzedaży kawy mrożonej sprzedawanej pod markami sieci handlowych wyniósł w 2008 r. 27 proc.

Rynek kawy mrożonej jest bardzo rozdrobniony. W poszczególnych latach zmieniają się producenci oraz ich udział w wartości i wielkości sprzedaży. W 2008 r. udział czterech największych firm w wartości sprzedaży wyniósł 46,3 proc., a w wielkości 39,6 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH