Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rynek napojów energetyzujących nadal atrakcyjny

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-09-2011, 14:44
Rynek napojów energetyzujących nadal atrakcyjny

Rynek napojów energetycznych ciągle jest jednym z najlepszych rynków spożywczych. Pomimo wielu zmian i obniżek cen w całej kategorii, nadal jest on wysoko marżowany - wynika z raportu „Rynek napojów energetycznych 2011" przygotowanego przez Stratec.

Budując sprzedaż napojów energetycznych wciąż można z łatwością zwiększać zyski. „Bariery są niskie, szybki wzrost jest dostępny nawet dla małych lub średnich firm" - czytamy w raporcie.

„Ponad 60 proc. klientów napojów energetycznych kupuje je systematycznie. Większość z nich jest świadoma wysokich marż liderów i deklaruje, że nie lubi przepłacać za marketing. Jednocześnie, ci sami klienci przyznają, że najczęściej kupują napoje marek Red Bull i Tiger" - czytamy dalej.

Większość klientów uważa, że napoje energetyczne „markowe" i „niemarkowe" mają ten sam skład. Niemniej, choć może się to wydawać niekonsekwentne, ci sami klienci wyrażają obawę, że pijąc napoje „niemarkowe" ryzykują zdrowiem.

Z raportu „Rynek napojów energetycznych 2011" przygotowanego przez Stratec wynika, że 20 proc. klientów jest rozczarowanych brakiem nowości na rynku napojów energetycznych. 36 proc. klientów szuka czegoś nowego i jest gotowych spróbować nowej marki. 60 proc. nie zna ostatnio reklamowanych marek. 30 proc. jest gotowych „przestawić się" na nową markę, która przedstawi ciekawą propozycję.

Większość rynku została opanowana przez liderów, ale badania wykazują, że odpowiednia strategia marki i dystrybucji nadal może wyłonić nowych graczy. Jakie warunki mieliby oni spełniać? Odpowiedź znajdujemy w raporcie: sukces może zagwarantować wprowadzenie silnej marki. Dzięki niej firma będzie w stanie zająć odpowiednio duży udział w rynku i osiągnąć wysoką sprzedaż i marżę.

„Nowi gracze wezmą udział w podziale 150 mln zł rosnącego rynku w latach 2011-2015, oraz przejmą do 210 mln zł aktualnego rynku" - czytamy w raporcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • tobiasz 29-09-2011, 11:10:
Monster to amerykański shit
  • ktoś 28-09-2011, 23:59:
Kiedy monstara kupimy w polskich sklepach??
  • Irek 28-09-2011, 21:54:
I dobrze, bo energetyki to najlepsze napoje, smakują super( tanie i drogie skład ten sam) a nie to co te siki cola czy jakas woda lana z kranu.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.