Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rynek wina w Polsce rośnie kosztem wódki

  • Autor: Franchising.pl
  • Data: 19-07-2009, 20:08
Rynek wina w Polsce rośnie kosztem wódki

Statystyki wskazują, że Polacy piją coraz mniej wódki, w zamian za to piją więcej wina - mówi serwisowi Franchising.pl Dariusz Radajak, przedstawiciel firmy Dierre Trade. - Wzrost sprzedaży tego trunku w 2007 roku wynosił 15 proc. - dodaje.

Jego zdaniem zmieniają się upodobania konsumentów.

- Rośnie popularność win jakościowych. Zauważalny jest również wzrost sprzedaży win wytrawnych i półwytrawnych. Ponadto, konsumenci chętniej sięgają po inne produkty winiarskie - brandy, porto, cherry, miody pitne. Nastąpiła też istotna zmiana w wyborze win, jeżeli chodzi o ich cenę. Tanie wina są rzadziej kupowane, klienci preferują produkty ze średniej półki cenowej (10-30 zł za butelkę), częściej sięgają też po wina z wyższej półki cenowej (ponad 30 zł) - wyjaśnia Dariusz Radajak, przedstawiciel Dierre Trade.

Jak podkreśla, Polacy coraz więcej wiedzą na temat wina.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 356) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH