Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rynek wódki maleje, z wyjątkiem produktów luksusowych

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 05-04-2011, 09:26

Choć rynek wódki w Polsce się ostatnio kurczy, to jednak sprzedaż wódek luksusowych rośnie. Polacy piją mniej, ale za to alkohole coraz lepszej jakości - mówi na łamach Pulsu Biznesu Charles Gibb, globalny menedżer marki Belvedere Vodka z portfolio LVMH.

Gibb zwraca uwagę, że coraz więcej Europejczyków odchodzi od tanich alkoholi słabej jakości na rzecz droższych, na czym korzystają takie marki jak Belvedere, Grey Goose czy Ketel One.

Jak wskazuje w Pulsie Biznesu - duży potencjał mają rynki Azji, Ameryce Południowej i Australii. Jego zdaniem konsumenci odkrywają tam powoli, że wódka jest najlepszym z mocnych alkoholi i najbardziej uniwersalnym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH