Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sąd zbada sprawę reklamy słodzika Johnson&Johnson

  • Autor: FAMMU/FAPA
  • Data: 21-10-2008, 10:22

Amerykański sąd wyznaczył wstępny termin rozprawy przeciwko koncernowi Johnson&Johnson w sprawie wprowadzającej w błąd reklamy - podaje FAMMU/FAPA.

Słodzik Splenda jest reklamowany w USA hasłami typu: "Zrobiony z cukru, więc smakuje jak cukier". Zdaniem organizacji konsumenckich, taka reklama wprowadza w błąd, bo sugeruje, że Splenda jest naturalnym środkiem słodzącym, a nie sztucznym.

Podobne reklamy były wyświetlane także we Francji, Australii i Nowej Zelandii i zostały tam zakazane.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 356) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH