REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sąd zbada sprawę reklamy słodzika Johnson&Johnson

  • Autor: FAMMU/FAPA
  • Data: 21-10-2008, 10:22

Amerykański sąd wyznaczył wstępny termin rozprawy przeciwko koncernowi Johnson&Johnson w sprawie wprowadzającej w błąd reklamy - podaje FAMMU/FAPA.

REKLAMA

Słodzik Splenda jest reklamowany w USA hasłami typu: "Zrobiony z cukru, więc smakuje jak cukier". Zdaniem organizacji konsumenckich, taka reklama wprowadza w błąd, bo sugeruje, że Splenda jest naturalnym środkiem słodzącym, a nie sztucznym.

Podobne reklamy były wyświetlane także we Francji, Australii i Nowej Zelandii i zostały tam zakazane.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 272) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH